יום ראשון, 30 בדצמבר 2012

הפעלת ספקים במצב חירום



הפעלת ספקים במצב חירום – פותרת כל צורך מיידי של מצב חירום
מצבי חירום יכולים לבוא לידי ביטוי בקשת רחבה ומגוונת ביותר של עיתות וזמנים, כאלה רגילים ושגרתיים ביותר, וכאלה חגיגיים, חשובים וערוכים היטב. בכל העיתות והזמנים האמורים, יש להשתמש בשירות של הפעלת ספקים במצב חירום, השירות היחיד אשר ביכולתו 'לנטרל' כל אירוע חירום ולהשיב לסדרו את המצב הקודם בצורה הטובה ביותר שיש, ובמלוא המקצועיות אשר כל כך חשובה ונדרשת בדיוק במצבים רגישים אלה .


הפעלת ספקים במצב חירום – רלוונטי בעבור אינספור מצבי חירום
אם כן, לאור האמור, אין כל צל של ספק, כי השירות של הפעלת ספקים במצב חירום הינו חיוני ורלוונטי בעבור אין ספור מצבי חירום ובעיקר המצבים הבאים: פציעה קשה חלילה של אדם כל שהוא (נפשית ופיזית כאחד) / רעש אדמה אשר הביא להרס וחורבן גדול באזור מסוים מיושב / שריפה אשר משתוללת באיזור כלשהו, טבעי או בנוי / פיגוע טרור רב נפגעים / אירוע גדול ומשמח אשר כל התשתיות שלו 'נפלו' ועוד. במילים אחרות, הפעלת ספקים במצב חירום הינו שירות נחוץ, הכרחי ומתבקש ביותר בעבור כל מצב חירום.

הפעלת ספקים במצב חירום – ציבורי או פרטי?
קטגוריית השירות של הפעלת ספקים במצב חירום מאופיינת בשני סוגים של ספקים, הראשון ציבורי ואילו השני פרטי. הבחירה בין השניים, בזמן אמת ו / או מבעוד מועד, הינה בחירה אשר פרטים וגופים רבים, פרטיים ועסקיים, מתחבטים בה. בשני המקרים, השירות של הפעלת ספקים במצב חירום הינו מתבקש, איכותי ואפקטיבי. בעוד השירות הציבורי של הפעלת ספקים במצב חירום כלל לא עולה כסף, השירות הפרטי כן עולה.

מומלץ להכין מראש מערך הפעלת ספקים במצב חירום
לא צריך לחכות לשריפה, רעש אדמה או מפלה של אירוע גדול ורב משתתפים על מנת להכיר את השירות של הפעלת ספקים במצב חירום. במילים אחרות, כל פרט, בית וחברה בישראל צריך  להכין מראש מערך של מידע ופרטי יצירת קשר אודות ספקים של שירותי מצב חירום חיוניים, אקוטיים ומתבקשים ביותר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה