יום שבת, 6 במאי 2017

מתקשרת



כך תמצאו מתקשרת מקצועית
בחירת אנשי מקצוע מתחום המיסטיקה היא משימה קשה מכפי שנהוג לחשוב. החשיבות הגדולה של אנשי המקצוע נובעת מהאופן שבו התחום המיסטי משפיע על איכות החיים, אך לא תמיד קל לדעת מי באמת ראוי לאמונו של הלקוח. הפתרון הטוב ביותר הוא להציב את המקצועיות בראש סדר העדיפויות ולקבל כמה שיותר המלצות אובייקטיביות.

מי שרוצה למצוא מתקשרת מקצועית למשל צריך קודם כל להבין מה כולל השירות. תקשור מתייחס ליצירת תקשורת בדרכים שונות עם ישויות חיצוניות. כל מתקשר עושה זאת בצורה אחרת והחיבור לישויות מסוימות הוא בין היתר פונקציה של יכולות אינטואיטיביות ורמת התפתחות אישית.

בנוסף, חלק מאנשי המקצוע מציעים תקשור עם מתים, מלאכים ונשמות וחלק מתמחים בתקשור בטלפון ובתקשור אונליין. הגדרה נכונה של אופי השירות תסייע למצוא אנשי מקצוע אמינים ומובילים.




איפה מקבלים המלצות על שירות תקשור?
מלבד החיבור עם ישות חיצונית בממד שהוא אינו הממד הפיזי, מתקשרת מקצועית נדרשת להעביר את המסר ללקוח בצורה מובנית וברורה. בכך נמדדת רמת המקצועיות שלה ולכן היא חייבת להיות בעלת יכולת לשמור על יחסי אנוש תקינים ואדיבים.

אחרי שמגדירים את אופי השירות הנדרש, קל יותר לקבל המלצות רלוונטיות. אפשר להתייעץ עם חברים ובני משפחה ולהתעניין לגבי קולגות או שכנים שקיבלו שירות דומה. מי שמעדיף לעשות זאת בצורה דיסקרטית יכול להיכנס לאתרי האינטרנט שעוסקים בתחום, לקרוא חוות דעת ולהשאיר הודעות אישיות.

אפשרות אחרת היא לפנות למתקשרת מסוימת ולבקש ממנה פרטים על לקוחות מרוצים. הרבה לקוחות ישמחו לשתף אנשים אחרים בחוויה שלהם ולספר על היתרונות של שירותי תקשור מסוימים. הדבר החשוב הוא גם כאן לקבל רק המלצות שרלוונטיות עבור סוג התקשור שמתאים ללקוח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה