יום שבת, 27 במאי 2017

שירות מענה אנושי ללקוחות



כיצד פועל שירות מענה אנושי?
שירות מענה אנושי הוא פלטפורמה חדשה יחסית שנותנת אפשרות לעסקים קטנים ובינוניים לקבל מזכירה משלהם בלי שיש להם כלל משרד. שירות מענה אנושי הוא קו טלפון ייחודי לעסק שמגיע עד למוקד מענה אנושי שם למעשה יש מזכירה שאחראית על העסק שלך ומשמשת כמזכירה שלו. המזכירה עצמה עובדת עם כמה עסקים ולמעשה משמשת כמזכירה כללית שאוגרת את כל המידע ומעבירה אותו אל בעל העסק במהרה. כך רופאי שיניים עצמאיים יכולים לנהל מערכת לזימון תורים ומענה אנושי בלי שיש להם מזכירה משלהם ועסקים קטנים יכולים לקבל ניהול של ההזמנות שלהם ללא בעיות.

האם הלקוחות יידעו מדובר במענה אנושי?
הלקוחות שמתקשרים אינם מתקשרים למענה אנושי אלא מתקשרים לטלפון של העסק. בתור בעל עסק תוכל לקבל מספר טלפון משלך וכך הלקוחות לא יידעו כלל שמדובר במענה אנושי חיצוני. לאחר שהלקוח יתקשר הוא יועבר אל שירות מענה אנושי והמזכירה שתענה לו תדע את כל הפרטים שהלקוח רוצה לדעת, החל ממידע לגבי שירותי העסק, תורים פנויים, מחירונים ועוד. הלקוחות של ימינו רוצים יחס אנושי ולא אוטומטי, לכן שירות מענה אנושי איכותי יכול לשפר מאוד את ההתקשרויות של לקוחות עם העסק שלך כך שהם יידעו שגם מחוץ לשעות הפעילות יש מי שעונה להם בסבלנות ובאדיבות.



איך אקבל את כל המידע שנקלט במענה אנושי?
שירות מענה אנושי מכיל פלטפורמה להעברת המידע שמתבססת בדרך כלל על האינטרנט, בעיקר על שליחת דואר אלקטרוני. כך כל המידע שמתקבל גם לגבי תורים עתידיים וגם לגבי הזמנות שנקלטו יכולים לעבור אפילו באותו הרגע אל העסק. ישנם מוקדי חירום מסוימים שם המענה אנושי מעביר את הקריאה באופן מיידי, למשל בצוותי מנעולנים או אינסטלציה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה