יום חמישי, 11 במאי 2017

קניית זהב ישן



כשהגלים מתחזקים
הכלכלה העולמית עדיין לא התאוששה לחלוטין מהמשבר האחרון שנוצר לפני מספר שנים. תקופות כאלה קשות על כולם, אבל בעיקר על אנשים בלי יותר מדי חסכונות וכסף נזיל. על מנת לצאת מהמשבר האישי שעלול היה להיווצר, או שעלול להגיע בכל יום, ישנם מספר דרכים להרוויח כסף בזריזות, ואחת מהן היא בעזרת חברות שעוסקות בקניית זהב ישן.

זהב שיושב בארון לא מועיל

הכסף בבנק פשוט יושב שם, כבר שנים שאחוזי הרווח על פיקדונות וחסכונות הם אפסיים. הכלכלנים לא מנבאים שתהיה צמיחה גדולה מדי בשנים הקרובות, וכל אחד צריך לחשוב מה הדרך הטובה ביותר בשבילו להכניס קצת כסף לקופה. ישנן חברות שעוסקות בקניית זהב ישן, כזה שיושב בארון כבר שנים ומעלה אבק, כגון תכשיטים ישנים, שיצאו כבר מהאופנה. ישנן מספר דרכים להרוויח כסף ממכירת הזהב. ישנן חברות שמפרסמות באגרסיביות בטלוויזיה שהן מעוניינות בקניית זהב ישן, תופעה מוכרת מאוד בעיקר בארצות הברית. חברות אלה הן דרך קלה מאוד להרוויח כסף, פשוט שולחים את הזהב בדואר, ומקבלים בתמורה המחאה על הסכום שהזהב שווה. אם הסכום אינו מתקבל על הדעת, תמיד ניתן לבטל את העסקה. דרך זאת היא נוחה וקלה אך ערך הזהב יחסית נמוך. חנויות שמתמחות בקניית זהב ישן יכולות להיות פתרון טוב יותר, משום שהם ייתנו את ערך התכשיט עצמו ללא קשר לכמות הזהב שיש בו, ולכן ניתן להרוויח קצת יותר על פחות זהב, אם התכשיט מיוחד. עם זאת צריך להזהר מנוכלים.



פתרונות רבים

ישנם גורמים רבים שמתעסקים בקניית זהב ישן, וכל מי שרוצה למכור את הזהב שלו, צריך לחשוב איזו דרך היא הנכונה ביותר עבורו, ובאיזו דרך ירוויח את השווי המלא של הזהב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה