יום שלישי, 9 במאי 2017

טיול לפירנאים



לפני שיוצאים לטיול לפירנאים, נכיר את האזור הזה בצורה עמוקה יותר
חבל הרי הפירנאים הוא חבל ארץ בדרום יבשת אירופה, המחבר את חצי האי האיברי (ספרד ופורטוגל) ליבשת המרכזית, ולמעשה מהווה את הגבול בין המדינות ספרד וצרפת. ישנה עוד מדינה זעירה שנמצאת בתוך הרכס עצמו, והיא אנדורה. בכל מקרה, יש הרבה מאוד דברים מיוחדים ברכס ההרים הזה, שכיום מקור הפרנסה העיקרי בו הוא תיירות – וניתן להבין שטיולים כמו זה שאתם רוצים לצאת אליו הם נפוצים במיוחד באזור היפה והמיוחד הזה. אבל מה בדיוק עושים בטיול לפירנאים? נספר לכם ממש עכשיו.




אז מה בדיוק כדאי לכם לעשות ולראות כשאתם יוצאים לטיול לפירנאים?
כשיוצאים אל טיול לפירנאים, יש הרבה מאוד דברים שרצוי לעשות ולראות. הייחוד של הטיול הזה הוא השילוב האיכותי בין סביבה טבעית שיש בה הרים, פארקים טבעיים, שמורות טבע, צוקים ופסגות מושלגות, לבין אווירה כפרית ושלווה כשכל יום מסתיים במיטה נוחה ונעימה ובאירוח מסורתי וכפרי ברמה הגבוהה ביותר. כך, טיול באזור זה הוא טיול המשלב בין ספורט אתגרי מסוגים שונים ובין נוחות נעימה ואטרקטיבית שיכולה להתאים גם למשפחות עם ילדים, שיכולות ליהנות במהלך הימים מטיולי ג'יפים יפים ונוחים. מי שרוצה ללכת עד הסוף עם הספורט האתגרי, יכול לעשות כל מה שבין מסלולי הליכה ברמת קושי גבוהה לבין ראפטינג, באנג'י וסקי.

את הטיול האיכותי ביותר תבטיחו לעצמכם כשתתכננו אותו עם מי שמתמחה בכך
בכדי לתכנן בצורה אידאלית טיול לפירנאים, צריך ליצור קשר מראש עם מקומות האירוח השונים, לתאם את המסלולים השונים בהם תבקרו, לתאם את ההשכרה של כל הציוד והרכב שנחוצים לכם – ולטפל באופן כללי בהרבה מאוד לוגיסטיקה. משום כך, כדאי מאוד לפנות למי שמתמחה בתחום ולתכנן יחד טיול ברמה הגבוהה ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה