יום שבת, 6 במאי 2017

בדיקת זוגיות



דרכים לבצע בדיקת זוגיות
המטרה של בדיקת זוגיות היא לנבא את סיכויי ההצלחה של מערכת יחסים מסוימת. את הבדיקה ניתן לבצע בשלבים שונים של מערכת היחסים. רוב האנשים מעדיפים לתאם בדיקות מן הסוג הזה בתחילת מערכת היחסים כדי לדעת האם יש טעם להמשיך עם הזוגיות הרומנטית, בעוד אחרים ממתינים לביצוע הבדיקה בשלבים מאוחרים יותר ואפילו אחר כמה שנים רצופות של נישואים.

מחשבון התאמת זוגיות או ייעוץ מקצועי?
יש כמה דרכים לבצע את הבדיקה. הדרך הראשונה והמוכרת ביותר מבוססת על שימוש במחשבון נומרולוגי. המחשבון משתמש בשיטה שבה מייחסים משמעות מיסטית למספרים מסוימים. המספרים הסופיים הם תוצאה של חישוב השמות הפרטיים ושמות המשפחה של בני הזוג. כמו כן, ניתן לשלב את דרך הבדיקה הנומרולוגית עם תאריכי לידה וכך להוסיף אלמנטים מתחום האסטרולוגיה.



דרך שנייה לבצע בדיקת זוגיות היא להתייעץ עם אנשי מקצוע. הייעוץ מבטיח בדיקה יסודית יותר והוא מתייחס לכל ההיבטים בחייהם של בני הזוג. ניתן לבחור האם לבצע את הבדיקה מול אנשי מקצוע באופן עצמאי, או לחילופין להגיע כזוג לפגישת ייעוץ לא מחייבת. עם זאת, יש לקחת בחשבון שבדיקה שמבוצעת תוך כדי ייעוץ מקצועי היא בדרך כלל ארוכה יותר בהשוואה לשימוש במחשבון נומרולוגי רגיל.

המלצות על בדיקה אפקטיבית
מי שמעוניין לבדוק זוגיות מסוימת יכול להיעזר בתחושת הבטן שלו. שימוש בתחושת הבטן מספק אינדיקציה מסוימת לסיכויי ההצלחה של כל מערכת יחסים.

בעזרת תחושת בטן ניתן לדעת האם מדובר במערכת יחסים עם אופק רומנטי, האם כדאי לעבור לשלב הבא של החתונה או שמא זו מערכת יחסים אפלטונית בלבד. בסופו של דבר, יש לבדוק כל מקרה לגופו ולהיעזר ביתרונות של בדיקת זוגיות באון מושכל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה