יום ראשון, 31 בינואר 2016

מעלון מדרגות



מעלון מדרגות – בחירת חברה לצורך רכישה והתקנה

בבתים רבים אפשר לראות שיש מעלון מדרגות. הסיבות לשים מעלון בבית משתנו בין בית אחד לאחר וכדי לקבל החלטה איזה מעלון לשים כדאי למצוא את החברה המתאימה למשימה זו.




ניסיון

חברה שמספקת מעלון מדרגות צריכה להביא איתה ניסיון קודם בתחום זה. ככל שלחברה יש יותר ניסיון בתחום עם בתים פרטיים כך היא תוכל לספק לכם את המעלון המתאים לכם ביותר. לעתים יכול להיות שאתם תחשבו כי מתאים לכם מעלון מדרגות אך הדבר לא יהיה נוח ביום יום ורק חברה מקצועית עם ניסיון תוכל לשים לב לפרטים חשובים אלו.

הצעת מוצרים

מעלון מדרגות הוא מעלון אשר מורכב על המדרגות הקיימות והוא לא דורש שינוי מבני במקום. כלומר, מתקינים את המעלון על גרם המדרגות הקיים. עם זאת, ישנם סוגים שונים של מעלונים וישנן חברות שונות המתמחות בתחום. אתם צריכים לקבל הצעת מחירים מחברות שונות וכן לקבל הצעה עבור חברות של מעלון (כלומר יש לבחון גם את החברות שמספקות התקנה וגם את החברות המייצרות מעלונים). לאחר שתקבלו מידע על המוצרים השונים, היתרונות והחסרונות של כל אחד תוכלו להחליט איזה מעלון מתאים לכם ביותר.

אחריות

החברה אשר תבצע את התקנה של מעלון מדרגות ותמכור אותו צריכה להציע לכם אחריות. את האחריות יש לבחון לפי מספר השנים שהחברה מספקת את האחריות וכן מבחינת אופי האחריות שהיא נותנת לכם. אחד השיקולים בבחירת מעלון מדרגות צריך להיות האחריות שתקבלו עבורו. כיוון שמדובר בהוצאה גדולה מאד ובמוצר שמשפיע על איכות החיים יש לבחון מה כוללת האחריות (כמו למשל תוך כמה זמן מחויבת החברה להגיע אליכם במקרה של תקלה) ובהתאם לקבל החלטה אם החברה מתאימה לכם או לא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה