יום שני, 18 בינואר 2016

תמ"א 38 3



פרויקטים של תמ"א 38 קיימים בארץ זה שנים ועם הזמן נעשו שינויים שונים שמתבטאים בין היתר בפרויקטים של תמ"א 38 3. חשוב לציין כי במקור המטרה של הפרויקט היא ליצור מבנה חזק ועמיד בפני רעידות אדמה, אך אתם יכולים ליהנות משטח משותף איכותי יותר וכן מדירה שמתאימה יותר לצרכים האישיים שלכם.

שינויים בחלל המשותף לדיירים

  • לובי – אחד השינויים שיכולים להיות בדירה הוא שינוי של הלובי שלה. החברה יכולה לשנות את הגודל של הלובי, את הנראות שלו ואת המפרט שלו. אחת המטרות שלך בהליך תמ"א 38 3 יכולה להיות שיפור סביבת המגורים שלכם וזה יכול להתבטא גם בנראות הלובי
  •  מעלית – יכול להיות שהמעלית שקיימת היום בבניין שלכם לא מתאימה לכם ופרויקט תמ"א 38 3 הוא הזדמנות לשנות את המעלית. המעלית יכולה להיות חדשה יותר או חשוב יותר, גדולה יותר. אפשר לראות היום בבניינים רבים מעליות שאי אפשר להכניס אליהן עגלות ואם כך הדבר אצלכם כדאי מאד שהפרויקט יכלול גם שינוי בגודל המעלית. 
  • כניסות לדירות – רחבת הכניסה של הדירות (כלומר בכל קומה) יכולה להשתנות ותוכלו להחליף מרצפות שבורות או לתקן בעיות אם אלו קיימות בבניין שלכם.
שינויים בגודל כל אחת מהדירות
שינוי אישי שפרויקט תמ"א 38 3 יכול להביא איתו הוא שינוי בדירה שלכם. הדירה שלכם יכולה להפוך להיות גדולה יותר על ידי הוספת מרפסת או מרפסות או על ידי הוספת חדר סגור. השאלה שאתם צריכים להעלות היא כיצד גודל הדירה שלכם ישפיע על הסביבה ולא רק על הדירה האישית שלכם, אך בכל מקרה זה אחד השינויים שאתם יכולים ליהנות ממנו במהלך הפרויקט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה