יום שישי, 29 בינואר 2016

קצת על מדריך קיובייס שעובד איתנו



אצלנו בקורס לומדים על תכנת  Cubase מבית Steinberg עם מדריך קיובייס מקצועי. המדריכים שלנו עברו הכשרות ומכירים הכול על תכנת הקיובייס. מדריך הקיובייס שלנו מכיר את השוק, יכול לתת לך שיעורים פרטיים אישיים אחרי תום הקורס, יסייע לך בעבודה באולפן המקצועי שלנו במחיר נוח וגם יעדכן אותך בעתיד על שדרוגים וגרסאות חדשות של התכנה. אם תלמד עם מדריך קיובייס שלנו, אתה מבטיח לעצמך עתיד מקצועי בתחום המוסיקה.

מה ההכשרה של מדריך קיובייס?
מדריך קיובייס שלנו מתחיל בדגש על כללי זהירות בסיסים בעבודה עם אולפן ביתי: כל מה שקשור לציוד הנדרש בבית, מרכיבי המחשב, שמירה על הגוף ועל השמיעה. הוא יתחיל בהסבר כיצד להתקין את התכנה במחשב שלך ולהגדיר אותה באופן מיטבי לעבודה בבית. מדריך הקיובייס ילמד אותך כיצד לפתוח פרויקט חדש, יסביר על המידי, עבודה עם הסינתיסייזר ועיבוד בו. הוא יעבור אתך כמובן על כל מה שקשור לאודיו, כיצד למצוא קצב לדגימה אחת ולשיר שלם, זאת אחרי שילמד אותך מבנים מוסיקליים בסיסים. בהמשך הקורס המדריך יעבור אתך לעריכה מתקדמת, לימוד אפקטים ורמיקסים תוך שימוש בתוכנה באופן מקצועי ויסודי. הוא יעבור אתך על פרויקט הגמר וייתן לך פידבק על עבודתך.  




איך בוחרים מדריך טוב?
אם תלמד אצלנו תוכל להיות בטוח שתקבל את מדריך הקיובייס המקצועי ביותר. כדאי לך ללמוד עם אחד המדריכים שלנו, כך תוכל להבטיח לעצמך לימוד נכון ובסיסי של התכנה, תוך כדי יצירת קשרים אישיים עם משתתפי הקורס ועם מדריכים שיכירו לך את השוק ויקשרו אותך עם מוסיקאים מובילים. אנחנו מתחייבים שמדריך הקיובייס שלנו יכניס אותך לעבודה בצורה יסודית ומקצועית שתשמש אותך כל החיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה