יום שישי, 29 בינואר 2016

חדר שינה מעוצב



חדר השינה שלנו הוא המקום שבו אנו אמורים להירגע. רובנו מבלים כשליש מהחיים בחדר השינה (אם בשינה של ממש ואם בפעילות אחרת). שליש חיים זה הוא חשוב מאד והוא זה שמטעין אותנו בכוחות חדשים שנותנים לנו את האפשרות לחיות ברוגע את היום יום שלנו. לכן, החיפוש אחר חדר שינה מעוצב הוא טבעי מאד ויכול להשפיע על השינה שלנו ועל הדרך בה אנו קמים בבוקר. כדי למצוא את חדר השינה המתאים לנו חשוב לא רק לחפש אחר מה שנחשב למעוצב אלא להתחשב בטעם האישי שלנו, למדוד את חלל החדר כדי למצוא את הריהוט המתאים וכדי לישון בשקט מומלץ גם שנחליט מראש על התקציב שלנו.

בחינת הטעם האישי של כל אחד ואחת
הטעם האישי שלנו יקבע איזה חדר שינה מעוצב ואיזה משמש פשוט כחדר שינה רגיל. אף על פי שאפשר לראות טרנדים שונים מה שחשוב בסופו של דבר הוא מה אנחנו מרגישים ואיזה חדר אנחנו אוהבים.




מדידת החלל של החדר
חדר שינה מעוצב הוא חדר שינה שמתאים לחלל שבו הוא נמצא. בבחירה מבין חדרים שונים שאנחנו יכולים לראות נוכל למצוא שלל גדלים של ארונות ושידות ולכן אנחנו צריכים למדוד את חדר השינה שלנו לפני שאנחנו רוכשים לו ריהוט (ולפעמים מנסים להכניס אותו בכוח).

בחינת התקציב העומד לרשותנו
כדי לישון בשקט עלינו לבחון מה התקציב שעומד לרשותנו. חריגה שלילית מהתקציב עלולה לגרום לנו לתחושת אי נוחות ואי נעימות ולכן גם אם חדר השינה נפלא ומעוצב מאד אם אנחנו לא יכולים לרכוש אותו הוא פשוט לא יהיה עבורנו. אפשר למצוא חדר שינה מעוצב במחירים שונים וכדי למצוא את האחד הנכון כדאי מאד לבחור מראש את התקציב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה