יום חמישי, 14 בינואר 2016

אבני החושן הייחודיות



אבני החושן – ייחודיות משחר ההיסטוריה

אבני החושן מוכרות כמעט לכל אחד או אחת מאיתנו, משיעורי התנ"ך. הכוהן הגדול היה לובש את חושן המשפט על גבי החזה שלו. ישנן בסך הכל שתיים עשרה אבנים והן: אודם, פטדה, ישפה, שוהם, ברקת, נופך, תרשיש, אחלמה, ספיר, יהלום, שבו ולשם.

להביא את אבני החושן במתנה

אם אתם מחפשים מתנה מקורית, מיוחדת ובעלת השפעה, תוכלו לבחור לתת לאדם קרוב אליכם את אבני החושן הייחודיות במתנה. תוכלו למצוא מארזים מיוחדים בהם ישנן כל שתיים עשרה האבנים ולהשפיע על מי שמקבל אותו. האבנים יכולות להיות בצורות שונות והן נבחרות בקפידה לפני שהן נכנסות למארז. מתנה זו יכולה להיות נפלאה למי שעובר לבית חדש ולכבוד כל שינוי בחיים ואפילו ביום חתונה. כדי לרכוש את המתנה לא תהיו חייבים לצאת מהבית, תוכלו לבצע את הרכישה אפילו מאתר האינטרנט שיביא אליכם לבית את המתנה במשלוח.

איך תמצאו את החנות המתאימה לכם ביותר

אחת השאלות שיכול להיות שאתם תרצו להעלות היא איך תדעו כי החנות שמצאתם אכן מתאימה לבצע ממנה את הרכישה. לצורך כך עליכם לבחון כמה פרמטרים ובהם:
·       
מקצועיותחנותאשר מוכרת את אבני החושן לא יכולה שלא להבין בתחום שהיא עוסקת בו. החנות חייבת לתת לכם מידע על האבנים השונות, תוכנותיהן וכן מה המקור שלהן.
·        
נראות
– כל אחד יכול למצוא שהוא נמשך אל אבן שונה מעט ואתם צריכים להימשך לאבן שנוגעת בכם. מבין האבנים השונות של החושן אתם תוכלו לבחור אחת או את כל השתיים עשרה, לפי בחירתכם ולפי הנראות שלהן.
·       
מקור – כדאי לדעת מאיפה מגיעות האבנים. אם החנות לא יודעת להגיד זאת מאיפה היא מביאה אותן ומה האיכות שלהן יכול להיות שתרצו לחפש חנות אחרת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה