יום שבת, 26 בדצמבר 2015

ממיר קטליטי



ממיר קטליטי – מה קורה אם צריך לתקן אותו

ממיר קטליטי הוא חלק של הרכב והוא משמש חלק ממערכת הפליטה של הרכב אם יש בו מערכת של בעירה פנימית. הממיר מקטין את מידת הזיהום של הרכב בצורה משמעותית ולכן אם יש בו תקלה הרכב הופך להיות רכב מזהם ומסוכן לסביבה. כיוון שכך אם אתם מגלים שאתם צריכים לבצע תיקון של החלק אתם צריכים להגיע למוסך מתאים לבצע בו את העבודה.



מה המוסך יכול לבצע

המוסך יכול לבצע כמה עבודות ובהן החלפה של ממיר קטליטי או תיקון שלו. בהתאם לסוג הרכב והחברה שייצרה אותו יבחר המוסך כיצד לבצע את העבודה הטובה ביותר כך שהרכב שלכם יהיה בטוח לנסיעה וידידותי לסביבה. אתם יכולים לשאול את המוסך איזו עבודה הוא מתכנן לבצע ברכב שלכם ולבקש שידווח לכם על הממצאים השונים שלו לפני שהוא מתחיל לעבוד ולבצע תיקון או החלפה של חלקים.


בחירה של המוסך המתאים לעבודה

אתם צריכים לבחור מוסך מתאים לבצע תיקון או החלפה של ממיר קטליטי. לאחר שתמצאו מוסך שייראה לכם מתאים כדאי מאד שתחפשו עליו המלצות או אי המלצות בסביבה הקרובה שלכם.


קבלת הצעת מחיר לעבודה לפני אישור

חשוב מאד לבקש מהמוסך לקבל הצעת מחיר והצעת עבודה לפני שאתם מחליטים אם המוסך יבצע את העבודה או לא. לא פעם אפשר לשמוע על אנשים שהכניסו את הרכב שלהם למוסך והתחרטו על כך כיוון שבסופו של דבר הם קיבלו דרישת תשלום שלא ציפו לה. לכן, בכל מקרה של הכנסת הרכב למוסך וגם במקרים של תיקוני או החלפות של ממיר קטליטי דעו שחשוב מאד לבקש מהמוסך להגיש לכם הצעת עבודה לפני שאתם מאשרים אותה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה