יום שבת, 19 בדצמבר 2015

יעוץ משכנתא – אלו שאלות יעזרו לכם לדעת שבחרתם את היועץ הנכון?



כל מי שלוקח משכנתא יודע כי מדובר באחת ההוצאות המשמעותיות ביותר של החיים שלו ולכן רבים מחפשים אחר יועץ משכנתאות שמתאים להם ולדרישות השונות שלהם.

1.      מה הניסיון של היועץ
שאלה חשובה שבוודאי תרצו לקבל עליה תשובה היא מה הניסיון שהיועץ מביא איתו. אם המקרה שלכם מיוחד תרצו עוד יותר לדעת מה הניסיון של היועץ בתחום כמו שלכם. כדאי שתשימו לב כי ישנם יועצים אשר לא מבצעים חלק מהפעולות כמו למשל יעוץ משכנתא לביצוע מחזור.


2.      מה היועץ מבצע בתהליך
כל יועץ מבצע פעולות שונות. יש יועצים אשר מבצעים יעוץ משכנתא כללי ונותנים המלצות כיצד לפעול במשכנתא וישנם יועצים שמגיעים לבנקים השונים (ולא רק אלא גם לחברות המורשות לתת משכנתאות) ומלווים את כל התהליך של המשכנתא עד לחתימה עליה. לכן, יש לברר מה התפקיד של היועץ לפני שמחליטים לצאת יחד לדרך.





3.      כיצד הוא רואה את הבקשות שלכם
הבקשות השונות שלכם צריכות לבוא לידי ביטוי או במילים אחרות אתם צריכים לבחון כמה היועץ קשוב אליכם ולמה שאתם מבקשים. חשוב להבין כי יעוץ משכנתא הוא אף פעם לא תהליך אחיד אלא אישי ועל היועץ למצוא לכל משפחה ולכל לקוח את הדרך הטובה ביותר עבורו לקחת את המשכנתא הטובה ביותר עבורו.


4.      כמה עולה הייעוץ ומה כולל התהליך
שאלה שיש להתייחס אליה היא כמה עולה התהליך של יעוץ משכנתא. כמובן, יש לבחון לא רק את המחיר אלא גם מה כולל הייעוץ, מה הניסיון של היועץ וכמה הוא מעורב בתהליך ובהתאם לבצע שיקולי מחירים ולבחון אם הם טובים לכם או לא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה