יום שבת, 19 בדצמבר 2015

לופט בדיוק כמו שרציתם!



מרגישים את זה באוויר – החורף כבר בפינה, ברקים ורעמים ראשונים מבצבצים, היורה כבר הגיע, הפריחה החלה, פירות ההדר הגיעו אל החנויות, כל מה שבא לנו זה להתכרבל במיטה החמה עם פוך, לשתות שוקו ולקרוא ספר טוב, אווירה רומנטית באוויר, אין כמו זוגיות בחורף, לישון כפיות ולהתכרבל יחדיו. לאט לאט אתם מוציאים את הגרביים והנעליים החוצה, לובשים בגדים ארוכים ואף לוקחים עמכם מטרייה כאשר אתם יוצאים מן הבית, על כל מקרה שלא יהיה. איך כל זה משפיע עליכם אם אתם מתכננים מסיבה בתוך לופט במרכז הארץ? בוודאי שזה משפיע עליכם, אם אתם מחפשים לופט שיש בו גם בריכה פרטית להנאת המוזמנים שלכם למסיבה אשר תתקיים בלופט.

ואם כבר בריכה – אז שתהיה מחוממת!
כאמור, התחיל כבר החורף ובחורף די קריר ומצד שני, אתם רוצים שבמסיבה שלכם כולם יחגגו וייהנו וייכנסו לבריכה אשר ממוקמת במתחם שבו נערכת המסיבה שלכם. איך זה מסתדר עם החורף הקר? זה יסתדר לכם אם תשכילו לבחור לופט עם בריכה מחוממת. הבריכה המחוממת היא מיוחדת במינה – מכיוון שהיא מגיעה בטמפרטורה גבוהה יותר, בדרך כלל בטמפרטורה של לפחות עשרים וחמש מעלות. כך שגם אם ממש קר בחוץ, ממש אין בעיה, פושטים את הבגדים בפאתי הבריכה ומיד קופצים לבריכה ומתחממים בשתי שניות ונהנים ממסיבה בבריכה, כאילו היה זה שיא הקיץ.




לופט שמתאים לכל סוג של מסיבה
לופט עם בריכה מחוממת יכול להתאים לכל סוג של מסיבה שתבחרו לחגוג, הלופט יכול להיות עבור יום כיף, או עבור מסיבת רווקות או רווקים וכולם יכולים להיכנס ולהשתכשך בבריכה הפרטית והמחוממת. אתם יכולים גם לחגוג יום הולדת עם המשפחה – תוכלו לשבת בתוך  לופט גם אם מדובר במסיבת יום הולדת של ילדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה