יום שבת, 19 בדצמבר 2015

וילות למשפחות בצפון



עד לפני שנים לא מועטות, האפשרויות של נופש למגזר הדתי היו בתי מלון בלבד, כל זוג דתי שרצה לצאת לחופשה ידע כי במלון הכל כשר ומותאם לצרכים שלו. עם השנים החלו לצוץ וילות להשכרה בצפון, אבל הן לא היו מותאמות עבור המגזר הדתי. אך כיום יש יותר ויותר וילות למשפחות בצפון אשר מתאימות גם למגזר הדתי, מה שמייחד את הווילות האלה שיש בהן את כל הכלים הנדרשים כגון: כלי לנטילת ידיים, כיורים נפרדים, כלים נפרדים לחלב ולבשר וכדומה. משמעות הדברים שגם אתם מהמגזר הדתי יכולים לשכור לכם וילה מפנקת בצפון ובוודאי לא תצטערו על כך.
 
וילות לחובבי סקי, לאופנוענים ולמיטיבי לכת
במרחק לא גדול מאתר החרמון אפשר למצוא שפע וילות למשפחות בצפון, קבוצות אשר מעוניינות לבלות בקרבת החרמון, יכולים ללון בוילה כזו שמציעה מתקנים מיוחדים שהופכים את השהות בה למפנקת במיוחד. אפשר למצוא וילות למשפחות בצפון עם בריכת שחייה מחוממת או עם ג'קוזי פרטי ומתקנים נוספים שיועמדו לרשות הקבוצה. ישנן הרבה וילות המתאימות לחופשה חורפית ויכולות להיות מושלמת עבור מי שרוצה לבלות בחרמון עם קבוצת חברים ולעשות זאת במהלך סוף השבוע או במהלך כמה ימים באמצע השבוע.




ישנם הרבה אופנוענים שנוהגים לצאת בקבוצות לרחבי הארץ לטיולי רכיבה. קבוצות אלו אוהבות אף להגיע לצפון וליהנות מהנופים הקסומים שלו. אפשר למצוא וילות למשפחות בצפון המתאימה גם לקבוצות ולשלב עבור אופנוענים אלה בטיולי רכיבה שלהם גם לינה, במקום לרכב שעות ארוכות ביום אחד, ניתן לחלק את הרכיבה לכמה ימים ולישון בוילה הזאת. וילה בצפון יציעו לאופנוענים נוחות מרבית והיא מתאימה את עצמה לקבוצות. יש בהן מטבח מאובזר למדי וחדרים גדולים ומרווחים.

הצפון מציע מגוון נרחב של מסלולי הליכה שונים ובכל מיני דרגות קושי. מיטיבי הלכת יוכלו למצוא וילות למשפחות בצפון לא רחוק ממסלולי הטיולים אשר מציעות גישה נוחה אליהם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה