יום שבת, 5 בדצמבר 2015

מוקד שירות הלקוחות של נטוויז'ן



שירות הלקוחות של נטוויז'ן מאויש בנציגי שירות מקצועיים שעוברים הכשרה במתן שירות טלפוני ובמתן שירות בשאלות ועניינים הקשורים בשירותי החברה. כדי לקבל שירות מהחברה כל שצריך לעשות הוא להתקשר אליה ולשאול כל שאלה. מי שמרגיש שאינו רוצה לדבר בשפה העברית, יוכל לקבל שירות בשפות אחרות שיהיו נוחות לו יותר.

שאלות הנוגעות לענייני חשבוניות
לקוחות חברת נטוויז'ן יכולים לפנות אל מוקד שירות הלקוחות של נטוויז'ן בכל שאלה הנוגעת לתשלומים או בבקשה להחליף אמצעי תשלום. אין צורך להסתבך בשאלות או לנסות לפתור עניינים בדרכים אחרות, הנציגים של החברה עוברים הכשרה מקיפה והם יכולים לעזור ללקוחות החברה לשנות בקלות את אמצעי התשלום שלהם, לשחזר חשבוניות שאבדו להם או לקבל פרטים על החשבון.

קבלת מידע על שירותי החברה והמחירים
אם לקבל מידע על שירותי החברה והמחירים אותם תצטרכו לשלם אם תרצו להצטרף לשירותים, תוכלו לפנות אל שירות הלקוחות של נטוויז'ן. התפקיד של הנציגים בשירות הלקוחות אינו רק לתת מידע על שירותים ומחירים אלא גם יכולים להתאים לכל אחד את השירות המתאים לו מתוך מגוון ההצעות שהחברה יכולה להציע. התאמת השירות הטוב ביותר חשובה לא פחות מקבלת המידע על כל אחד מהשירותים ולשם כך הנציגים עוברים הכשרה מקיפה.

למידע נוסף לחץ כאן - נטוויז'ן שירות לקוחות 

טיפול בתקלות ושאלות על הפעלת השירות
נציגי שירות הלקוחות של נטוויז'ן יכולים לקבל פניות גם בנושא תקלות. ישנם מקרים רבים בהם הנציגים יוכלו לעזור בפניה בלי שתצטרכו לצאת מהבית. כמובן, יכול להיות שתצטרכו להיות מול המחשב ולעשות דבר מה שתתבקשו לו תוך כדי השיחה. אם יהיה צורך לקרוא לטכנאי הגעתו תתואם תוך כדי השיחה אתכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה