יום רביעי, 11 בנובמבר 2015

מוקד שירות הלקוחות של הוט מובייל



מוקד שירות הלקוחות של הוט מובייל נותן שירות למתעניינים שרוצים לשמוע פרטים על השירותים השונים של החברה ונותן שירות ללקוחות קיימים של חברת הוט מובייל. החברה נותנת שירותי תקשורת סלולרית מאד המהפכה התקשורתית והיא יכולה להציע למצטרפים חדשים וללקוחותיה שירות מצוין במחיר אטרקטיבי.

מתן מידע למתעניינים בשירותי החברה
מוקד שירות הלקוחות של הוט מובייל שמח מאד לתת מידע לכל מי שרוצה להצטרף אל שירותי החברה. בין השאלות שיכולות לעלות אצל לקוחות מתעניינים יכולות לעלות שאלות הקשורות במחירים של החבילות השונות, הן יכולות להיות קשורות בניוד של מספר קיים או חיבור של מספר חדש. כל שאלה שמופנית אל המוקד מלקוחות חדשים נענית במקצועיות ובסבלנות.

פניות מלקוחות קיימים
לקוחות קיימים של חברת הוט מובייל מתקשרים בנוגע לפניות שונות ומגוונות מאד. השירות הניתן ללקוחות החברה ניתן בשעות נוחות של היום ובשפות נוספות על השפה העברית וזאת מתוך מטרה לאפשר לכל אחד לקבל את כל המידע שהוא זקוק לו.

  • חשבוניות – לקוחות קיימים של מוקד שירות הלקוחות של הוט מובייל יכולים לקבל את כל המידע על החשבוניות שלהם כולל פירוט מה הן כוללות, לבצע שחזור של חשבוניות ועוד. 
  • ביצוע שיחות – ישנן פניות רבות אל מוקד שירות הלקוחות של הוט מובייל שנוגעות לשיחות. הפניות יכולות להיות קשורות בהוצאת שיחות לחו"ל, שיחות מחו"ל לארץ או כמובן הפעלה בין החברות השונות. 
  •  שאלות טכנולוגיות – מי שצריך לקבל מידע על הפעלת המכשיר או על הפעלת חלק מהשירותים של החברה יכול להתקשר אל המוקד ולקבל את כל המידע הנדרש לו. 
  •  חבילות – כל לקוח יכול להחליף חבילה גם אם הוא כבר נמנה עם לקוחות החברה ולקבל את כל המידע הנחוץ לו מהמוקד.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה