יום שני, 2 בנובמבר 2015

כמה עולה מענה טלפוני



שירות מענה טלפוני ניתן על ידי חברות חיצוניות עבור שורה ארוכה של ארגונים ועסקים. מטרת השירות היא לסייע לעסק לגדול ולצמוח. ההשקעה בשירות משתלמת בטווח הקצר והארוך והיא מינימאלית בהשוואה ליתרונות. השירות מונע את הצורך בשכירת משרדים, הקמת תשתיות תקשורת ייעודיות או הכשרת כוח אדם. מענה טלפוני מייצג אפשרות של מיקור חוץ לאחד השירותים החשובים ביותר בין לקוחות הקצה לבין עסקים וחברות. המחיר של מענה טלפוני משתנה בהתאם לחברה ולהיקף השירות שניתן, אך ללא ספק הוא משתלם לעסק בסופו של דבר.

יש לציין כי השירות זמין במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, וניתן להגיע אליו מכל מספר טלפון נייח או נייד. השירות מופעל בצורה פשוטה ואינו דורש הקמת תשתית מיחשוב מסובכת. בשלב הראשון מועברות שיחות טלפון לנציגי שירות מיומנים, בשלב השני קולטים הנציגים את השיחה ובשלב השלישי הם עונים בשם העסק. לאחר מכן הם מעבירים הודעה מפורטת מהמתקשר וכך מאפשרים לעסק להימנע מאובדן שיחות חשובות ולקוחות פוטנציאליים. בנוסף, ניתן להתאים את השירות לכל מסגרת תקציב. 

למידע נוסף לחץ כאן - כמה עולה מענה טלפוני

התאמת השירות לצרכי העסק
האופן בו ניתן להתאים שירות מענה טלפוני לצרכי העסק מהווה יתרון ייחודי שכדאי לנצל אותו. ההתאמה היא על פי תסריטי שיחה ולפי המוצר או השירות שהעסק מציע. כל עסק יכול להחליט באילו שעות להפעיל את השירות, היכן לפרסם את מספר הטלפון שלו או מתי להפנות אליו שיחות. את ההודעות ניתן לקבל מיידית לאחר השיחה עם הלקוח וכהודעת דואר אלקטרוני בזמן אמת אל התיבה הפרטית והטלפון הנייד. אפשרויות אחרות לקבלת הודעות הן SMS, מייל או פקס מרוכז וצפייה דרך אתר אינטרנט.
לסיכום, שירות מענה טלפוני משנה לחלוטין את מערכת היחסים בין עסקים ולקוחות. הוא מוכיח את עצמו במגוון תחומים וחוסך משמעותית בהוצאות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה