יום שני, 2 בנובמבר 2015

מפוחים - בחירת חברה לרכישתם

אם אתם צריכים להתקין מפוחים אתם צריכים לבחור את החברה שתתאים לכם לצורך כך. אתם צריכים לבחון את החברה על פי פרמטרים של הניסיון הקודם שהיא מביאה איתה, העצות שלה ואיזו אחריות היא נותנת לכם עבור המפוחים והעבודה.

הניסיון של החברה

הניסיון של החברה יכול להשפיע מבחינת הבחירה הנכונה של המפוחים למקום והתקנה בטוחה שלהם. החברה יכולה להביא איתה את הניסיון שלה ולהפוך את המקום שלכם לבטוח יותר עבורכם. אתם צריכים לבחור בחברה שמתאימה לכם ולמקום שלכם ולכן רצוי שתבררו עם החברה מה הניסיון שלה ואם יש לה ניסיון ספציפי עם מבנים הדומים לזה שלכם (למשל אם אתם מחפשים אחר מפוחים לתעשייה חשוב מאד שלחברה יהיה ניסיון עם מבנים תעשייתיים).

העצות הפרקטיות של החברה

לפני שאתם מחליטים עם איזו חברה לעבוד אתם צריכים לשמוע מה יש לחברה להציע. החברה צריכה להגיע אליכם, לברר מה הצורך שלכם, לבחון את המבנה ובהתאם להציע לכם מפוחים שיוכלו לשמש אתכם. העצות של החברה צריכות להתאים למקום ואתם תבחנו את החברה המתאימה לפי מה שהיא תציע.

בחינת האחריות שהחברה נותנת למפוח ולעבודה


חשוב מאד שהחברה שמבצעת התאמה של מפוחים והתקנה שלהם במקום תוכל לתת אחריות למה שהיא מבצעת. החברה צריכה לקחת אחריות למה שהיא עושה ואחריות זו מתבטאת ביכולת שלה להבטיח למי שבמקום שהיא תדאג לתקינות של מה שהיא מבצעת. האחריות צריכה להיות על המפוחים המותקנים במקום והיא צריכה להיות על העבודה עצמה. לכן, חשוב מאד לבחון מה החברה מציעה מבחינה זו, לברר שהיא עצמה נותנת את האחריות ולא תשלח את מזמיני המפוחים לחברה אחרת כדי לקבל את האחריות למפוח או לעבודה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה