יום שלישי, 3 בנובמבר 2015

שיזוף בהתזה

שיזוף בהתזה הינה טכניקה בה ניתן להשיג שיזוף יפה ואחיד, בכמה רמות שיזוף שונות, באמצעות התזה מיוחדת. שיזוף זה מתאפשר בכל ימות השנה, מבלי שיהיה צורך להמתין לתקופות החמות.

מי מבצע שיזוף בהתזה

שיזוף באמצעות התזה ניתן לעשות במגוון מכוני השיזוף הממוקמים ברחבי הארץ. כמעט בכל עיר תוכלו למצוא פחות מכון אחד אשר מספק את השירות וישמח להעניק לכם אותו.

מתי לבצע

יש אנשים שאוהבים להיות שזופים כל השנה, ללא קשר לאירוע מיוחד בחיהם. ניתן להגיע ולקבל שיזוף בהתזה בכל יום שתרצו, ובתאום מראש מול אחד ממכוני השיזוף. סיטואציות נוספות בהן אנשים נוטים להגיע למכוני השיזוף הם לפני אירוע חשוב. על נת שתוכלו לוודא כי באירוע תהיו שזופים ויפים, הקפידו להגיע ולקבל שיזוף מלאכותי מספר ימים לפני האירוע המדובר.

רמות שיזוף

שיזוף נהוג לבקש ברמה מסויימת. יש כמה רמות שיזוף אליהם ניתן להגיע, ועליכם פשוט לבחור כמה שזופים תרוצו להיות. אם אינכם בטוחים מה רמת השיזוף שתהלום אתכם ביותר, מומלץ להתחיל עם רמה בסיסית של שיזו, ולהעלות אותה בהדרגה, בהתאם לטעם האישי שלכם.

שיזוף בטוח

בניגוד לשיזוף ישיר מקרני השמש, מאפשרת טכניקת השיזוף בהתזה שיזוף בטוח ומבוקר. באופן זה אתם מבטיחים לעצמכם הגנה מקרינה ומשיזוף מוגזם, שעשוי ליצור צריבה על העור.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה