יום שבת, 31 באוקטובר 2015

חנות ריהוט כפרי



הדרישה לרהיטים בסגנון כפרי הפכה בשנים האחרונות לטרנד מאד חזק בקרב הציבור הרחב וזאת בגלל חשיפה לסגנון ריהוט זה בתוכניות עיצוב שונות בערוצי הטלוויזיה, באינטרנט, בקטלוגים שונים וכו'. הרצון להתחדש תמיד מתבקש ולכן כל חנות ריהוט כפרי מצליחה היום יותר מבעבר. 
 
חנות ריהוט כפרי לכל דורש
עלויות הריהוט הכפרי כבר לא בשמיים כפי שהיה בעבר. הייצור מתבצע בארצות כדוגמת סין ומיובא לארץ. אילו הייצור היה צריך להתבצע בארץ שום חנות ריהוט כפרי לא הייתה מצליחה לשרוד לאורך זמן. תהליך הייצור דורש מספר תהליכים מאד חשובים, כאשר חלק מהעבודות בעץ מתבצעות באופן ידני. זה לא סוד שעלות הייצור בארצות דוגמת סין זולות יותר מהארץ ולכן משתלם לייצר אותם שם עבור הציבור שצמא לריהוט בסגנון זה.

שפע של סגנונות
כל חנות ריהוט כפרי חשוב שיהיה לה מגוון רחב של רהיטים בסגנון כפרי ועתיק על מנת שיהיה ללקוחות מרחב בחירה גדול. הלקוחות יכולים להזמין את הריהוט בעיצוב אישי על פי דוגמאות שנמצאות בחנות או לפי קטלוגים המוצגים להם. כל רהיט שמיוצר עובר תהליך של אידוי וייבוש נגד תולעים ובהגעתו לארץ עובר תהליך נוסף על מנת שיתאקלם למזג האוויר פה. ישנה חשיבות גדולה לערך הרהיט תוך שימת לב מרבית והקפדה על הטיפול בעץ לאורך כל חייו.

חנות עם אחריות
רוב החנויות שמוכרות ריהוט עתיק וכפרי אחראיות באופן שוטף על הרהיטים שיוצאים ממפעלם. מדובר בריהוט מאד מיוחד ומעניין בשוק הרהיטים שמצריך טיפול באופן שוטף שישמור על איכות העץ לאורך שנים. השירות ניתן על ידי אנשים מקצועיים בתחום המבינים בסוג העץ ובסגנון ייחודי זה של ריהוט. ריהוט בסגנון כפרי הוא עסק לשנים רבות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה