יום רביעי, 14 באוקטובר 2015

שולחן אבירים



שולחן אבירים – להפוך את חדר האוכל שלכם למרשים יותר
חדר האוכל הוא מקום מכובד מאד בבית. האוכל הוא נושא מרכזי ברוב הבית ושולחן האוכל הוא המקום בו נפגשים בני המשפחה או האורחים שמגיעים לבית ולכן ישנה משמעות גדולה מאד לנראות של חדר האוכל וכמובן שישנה חשיבות גדולה לנראות של השולחן סביבו מתיישבת המשפחה (או האורחים והמשפחה) לאכול. הבחירה איזה שולחן לרכוש היא לא בחירה של מה בכך כיוון שרוב המשפחות לא יחליפו את השולחן שהן רוכשות במשך שנים רבות (לפעמים השולחן נמצא עשרות שנים בבית) ולכן גם ברכישת שולחן אבירים חשוב לרכוש את השולחן המתאים ביותר.

התאמה בין השולחן לבין החלל
כדי לרכוש שולחן אבירים שיתאים למשפחה חשוב מאד לבחון את החלל של חדר האוכל. כיוון שאפשר למצוא שולחנות בגדלים שונים מומלץ מאד לבצע מדידה של החלל, לבדוק כמה מקומות צריכים להיות לשולחן ובהתאם לחפש אחר שולחן שיתאים למקום. מי שלא בטוח איזה מבין השולחנות מתאים לו ביותר יכול להתייעץ עם המוכרים של החנות ולהיעזר בו בקבלת ההחלטה הטובה לו ביותר.



שיקולים בבחירת שולחן אבירים
ישנם כמה שיקולים שצריכים להיכנס לתהליך של רכישת שולחן אבירים ובהם:

·       תקציב – מומלץ מאד להגדיר מראש מה התקציב שעומד לרשותכם לקנייה של שולחן אבירים וזאת כדי שתוכלו לשבת בנעימים לצד השולחן בלי להרגיש את אי הנעימות של הרכישה שביצעתם.
·       עיצוב – העיצוב של שולחן האוכל משפיע על התחושה כשיושבים לאכול. הסביבה העיצובית יכולה להשפיע על האווירה ואפילו על התיאבון וכשמסתכלים על העיצוב של השולחנות השונים מומלץ מאד לבחון גם את הנראות של החלל כדי להחליט איזה עיצוב הכי מתאים לו.
·       חומרים – חשוב לבדוק שהשולחן עשוי עץ מלא ולבחון איזה עיבוד הוא עובר כדי להבטיח שמבצעים את הרכישה הטובה ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה