יום שלישי, 13 באוקטובר 2015

פסילת רישיון נהיגה



אם רישיון הנהיגה שלך נפסל ואתה חושב שהדבר נעשה שלא בצדק או שאתה מבין מדוע קרה הדבר ואתה מעוניין להפחית בחומרת העונש שלך, אתה יכול לפנות לעורך דין תעבורה המתמחה בתחום ולהיעזר בו. בדרך כלל הדבר כרוך בתקשורת משפטית מול המכון הרפואי לבטיחות בדרכים הנמצא בתל השומר. התפקידים של עורך הדין במקרים של פסילת רישיון נהיגה הם:

  • בחינת המקרה כשכל מקרה נבחן לגופו של עניין. 
  • המלצות כיצד לפעול מול המקרה לאחר בחינתו 
  • ייצוג של הנהג מול הגורמים השונים אם ישנה אפשרות כזו.

בחינה של מקרה השלילה
ישנם מצבים רבים בהם השלילה נעשתה בחומרה רבה ובצורה שאינה תואמת את העבירה של הנהג. למרות שכל אחד יכול לחשוב שהגורמים השונים הפוסלים את הרישיון פעלו בחומרה, מומלץ מאד להתייעץ עם עורך דין שמומחה בתחום זה. עורך הדין יכול לראות את המקרה כשהוא בוחן מהי העבירה שבוצעה והובילה לפסילת הרישיון, אלו עבירות יש בעברו של הנהג וכן יבחן אם ישנן נסיבות שיכלו להוביל לעבירה. חשוב לדעת כי פסילת רישיון נהיגה יכולה להתבצע על ידי המשטרה, על ידי משרד הרישוי ועל ידי בית המשפט כשכל מקרה נדון בצורה אחרת.

ייצוג מקצועי
עורך דין שההתמחות שלו ייצוג במקרים של פסילת רישיון נהיגה יכול להסתכל על כל מקרה באופן מקצועי ולבחור כיצד לפעול כשהמטרה היא להקל בעונש שנקבע ואפילו למחוק אותו לחלוטין. כמובן, לצורך כך יצטרך עורך הדין לתאם עמדות עם הנהג ולבחון את המקרה בלי שמוסתר ממנו מידע.

עורך הדין בצד שלך
מי שחווה פסילת רישיון נהיגה יכול לפנות אל עורך דין המתמחה בתחום זה כשעליו להבין שהוא נמצא בצד שלו ורוצה לייצג אותו על הצד הטוב ביותר ולכן אין צורך להסתיר ממנו מידע מכל סוג שהוא.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה