יום רביעי, 23 בדצמבר 2015

מספר הטלפון של יו פון



ברגע שאתם מתקשרים אל מספר הטלפון של יו פון אתם מקבלים את השירות הטוב ביותר מהחברה. כדי שתקבלו את השירות הטוב החברה מקפידה לבחור את הנציגים הטובים ביותר, היא מעבירה אותם הכשרה מקיפה וכן היא דואגת לעשות בקרת שירות.

קבלה לעבודה בתחום
כדי להתקבל למוקד השירות של החברה על העובדים לעבור מבחנים שונים של קבלה. המטרה של החברה היא לדאוג לכך שכאשר אתם מתקשרים אל מספר הטלפון של יו פון אתם תקבלו את השירות הטוב ביותר. לכן, החברה דואגת לכך שלא כל אחד יוכל להיות נציג שירות אלא היא דואגת לכך שכל עובד יתאים לחברה ולמחלקה שהוא עובד בה.

הליך ההכשרה של העובדים
הליך ההכשרה של העובדים אינו הליך קצר. ההליך יכול להימשך זמן והוא כולל שני מרכיבים מרכזיים; הראשון הוא הכשרה בתחום מתן שירות טלפוני והשני הוא הכשרה ספציפית בתחום שירות הלקוחות של יו פון. ישנן מחלקות שונות וכאשר אתם מתקשרים אל מספר הטלפון של יו פון אתם יכולים לפנות אל נציג השירות הנכון עבורכם ולקבל את השירות הספציפי הטוב ביותר.



הקלטות לצורך שיפור שירות
כאשר אתם מתקשרים אל מספר הטלפון של יו פון אתם תוכלו לשמוע כי חלק מהשיחות עוברות הקלטה לצורך בקרת שירות. הליך בקרת השירות הוא זה שמאפשר לכם לקבל את השירות הטוב ביותר מהחברה. מי שמאזין לשיחות הוא נציג מומחה או מנהל שאחראי על שירות הלקוחות שאתם מקבלים. מה שהופך את השירות לטוב ביותר הוא בין היתר ההקפדה של החברה על שיפור מתמיד ויש להתייחס אל הקלטת השיחות כאל פעולה חיובית למען לקוחות החברה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה