יום שישי, 5 בפברואר 2016

מילוי שיער דליל

ניתן להבחין בהרבה נשים אשר סובלות מתופעה של איבוד השיער, אך למרבה הצער הרבה פעמים נשים אלו מזניחות את המצב הזה ולא מעניקות לו טיפול כל שהוא. לרוב הן מנסות להסתיר את המקום בשיערן אשר הוא דליל במיוחד באמצעות שינוי עיצוב השיער באופן כזה שהוא יכסה על הקרחות שמבצבצות מן השיער שלהן. ככל שתקדימו לטפל בתופעת הידלדלות השיער שלכן, כך גדלים הסיכויים שהטיפול יעניק תוצאה יעילה ובמהירות יחסית. לפי ממצאי מחקרים ניתן לראות, כי אחת מכל עשרים נשים מתחת לגיל שלושים סובלת מאיבוד שיער. הגורם לאיבוד שיער יכול להיות גנטי . ככל שאיבוד השיער מתחיל מוקדם יותר, כך הוא עשוי להיות חמור יותר בסופו של תהליך. גורמים נוספים שיכולים לגרום לנשירה מואצת או להידלדלות השיער הינם - תזונה לקויה, לחץ רב, ומחלות עור שונות באזור הקרקפת. אם התחלתן להבחין בכך ששיערכן נהיה דליל או על ראשכן מופיעה התקרחות מקומית, אל תשתהו יותר מדי ותפנו מיד לרופא עור. כיום רופאי עור יודעים להתמודד באופן מיטבי עם איבוד שיער ויכולים לעזור לשיערכן להתחזק ואולי אף לצמוח מחדש בעזרת טיפול תרופתי מתאים.

מספר פתרונות עבור מילוי שיער דליל

מילוי שיער דליל עבור נשים באמצעות תוספות שיער – במידה שהשיער שלכן אינו דק יתר על המידה, ישנה אפשרות לשלב תוספות שיער אשר יכסו את הנקודות שבהן רואים את הקרקפת וישיבו לשיערכן את הנפח הטבעי שלו. בנוסף, משמשות תוספות השיער להארכת השיער במידה ואינכן מצליחות להאריך את שיערכן הטבעי עד לאורך המבוקש.

מילוי שיער דליל תוספים לעיבוי השיער וכיסוי פדחות מקומיות – ישנם תוספי שיער שהם מעין רשת המתחברת לראשכן ממרכז הקודקוד או הפדחת ומבין חורי הרשת שוזרים את שיערכן הטבעי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה