יום שבת, 27 בפברואר 2016

מוקד שירות הלקוחות של יו פון



בעידן כיום של האינטרנט, מוקד שירות הלקוחות של יו פון הופך להיות מוקד לניהול קשרי לקוחות. כדי לממש את התועלת אשר טמונה ברעיון ה- CRM, חשוב לשלב בין כל המערכות המטפלות במידע על לקוחות, ולקשור בכך את סביבות המחשוב למרכז אחד, באופן היוצר תמונה כוללת על הלקוח – ושירות הכי טוב שאפשר לקבל. מוקד שירות הלקוחות של יו פון הינו שירות העונה על ציפיותיהם של הלקוחות ועל צורכיהם בעזרה של מגוון אמצעים המשמשים לתקשורת עם הלקוחות – אינטרנט, טלפון, דואר אלקטרוני, פקס וקשר אישי תוך הבטחת זמינות גבוהה של נציגי השירות וזמני תגובה קצרים ככל האפשר. 

מוקד שירות הלקוחות של יו פון אשר יוזם מגע עם הלקוח, מתעדכן במידע מאת הלקוחות ומאפשר לארגון להתאים את עצמו לדינמיות בשוק בו הוא פועל. בהסתמך על תרבות ארגונית מתאימה, המבוססת על הבנה מערכתית של כלל הארגון לחשיבות ניהול קשרי הלקוחות בעידן המודרני והשקעה גם בטכנולוגיות מתאימות, בוודאי יתרמו לשיפור יכולתו של הארגון לנהל את הקשרים שלו עם הלקוחות שלו בצורה הרבה יותר מיטבית.



שיפור התפקוד של העובדים בחברה -
גיוס כוח אדם: גיוס אנשים בעלי יכולות חברתיות גבוהות, אינו עניין פשוט. הגיוס, האבחון והמיון דורשים מהחברה הקצאת משאבים רבה מאוד. בנוסף,  גיוס עובדים בעלי יכולות כאלה מחייב להקצות עבורם שכר גבוה יותר מזה המוצע בשוק. לא תמיד יש קשר ישיר בין משתנים אלו, אבל אין ספק כי שכר גבוה, בזמן הגיוס, יוביל למספר רב יותר של מועמדים לכל משרה, דבר שיאפשר לבצע בחירה טובה ויעילה יותר.
הדרכה והכשרה: כמעט כל הפרמטרים אפשר לקחת אנשים בעלי  רמת אינטליגנציה רגשית בינונית ולהכשיר אותם ליכולות גבוהות יותר. ההדרכה וההכשרה (כמו הגיוס) הם תהליכים יקרים מאוד לארגון, אבל התוצאות מעולות. אנשים שהודרכו על בסיס של חשיבה חיובית ואמפתיה ללקוח (לדוגמה) יטפלו טוב יותר במצבי מצוקה בלקוחות קשים, בעלי טענות רבות על המוצר שרכשו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה