יום שבת, 20 בפברואר 2016

ענבל אור



השם ענבל אור מוכר כמעט לכל אחד בארץ ובמיוחד למי שמחפש פרויקט נדל"ן במרכז הארץ. בשנים האחרונות הייתה מעורבת אור בפרויקטים רבים, חלקם של קבוצות רכישה וחלקם של התחדשות עירונית כשהיא מקפידה ללוות כל פרויקט מרגע החלום עד לקבלת המפתח בידי הדיירים.

פרויקטים של קבוצות רכישה

מזה שנים שעוסקת ענבל אור בפרויקטים של קבוצות רכישה. אור הייתה בין הראשונים שזיהו את הצורך בהסדרת התחום והתמקצעה בו. כלומר, לפני כן מי שרצה ליצור קבוצת רכישה היה צריך לארגן את הפרויקט בעצמו ולגשת לעורך דין כדי להפוך את החלום למציאות. אור יצרה מעטפת אחת בה מקבל הדייר את כל מה שהוא צריך כדי ליהנות מהדירה המושלמת עבורו. אור מזהה את המקום המושלם לבניה, מתכננת את הפרויקט ודואגת להליך התכנון והוצאה שלו אל הפועל כשהמשתתפים בקבוצת הרכישה נהנים ממטריה כוללת לכל הצרכים שלהם.

פרויקטים של התחדשות עירונית

לאחר שהתמחתה ענבל אור בזיהוי פרויקטים בתחום קבוצות הרכישה הבינה אור כי התחדשות עירונית חשובה לא פחות. עתה החברה של אור מבצעת גם פרויקטים של תמ"א 38 באזורים שונים במרכז. היתרון של יציאה לפרויקט שכזה הוא הבאה של ניסיון רב בתחום יצירת פרויקטים גם לבניינים קיימים. התחדשות עירונית פותחת פתח לאלו שמתגוררים בבתים שנחשבים לישנים ולא עומדים בתקנות הגנה מפני רעידות אדמה ולהפוך את דירתם לנוחה יותר עבורם.

 
לשים לב לפרטים הקטנים

כל מי שנכנס לפרויקט נדל"ן צריך לשים לב לפרטים הקטנים והגדולים של הפרויקט וזה בדיוק מה שעושה ענבל אור. לאורך השנים למדה ענבל אור אור את התחום, התמחתה בו ורבים מעידים על כך שהיא מקפידה להכיר את הפרויקטים שמולה היטב וכי היא מעורבת בהם עד לפרטים הקטנים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה