יום שלישי, 23 בפברואר 2016

טיול פרטי לגואטמלה

4 סיבות לצאת אל טיול פרטי לגואטמלה
רוצים לצאת ליעד מיוחד שעוד לא יצאתם אליו? אתם אוהבים לטייל ומחפשים אחר הרפתקאות? אוהבים את הטבע ולגלות תרבויות חדשות? טיול פרטי לגואטמלה יכול להיות טיול מושלם עבורכם. אם אתם צעירים יכול להיות שכבר סימנתם את גואטמלה כיעד מועדף כיוון שבוודאי יש לכם חברים שכבר טיילו במדינה, אך גם אם אתם לא צעירים ואפילו אם אתם רגילים לטייל ביעדים עירוניים יחסית, תוכלו לגלות כי למדינה יש הרבה מה להציע לכם.

טבע יוצא דופן
גואטמלה מציעה למטיילים נופים קסומים שלא דומים לשום מקום אחר בעולם, יערות, שמורות טבע, הרי געש ועוד מראות נפלאים. כל מי שאוהב טבע ורוצה לטייל באזורים שעוד לא יצא לו לראות ולהיות מופתע מפלא הבריאה, ימצא כי טיול פרטי לגואטמלה יכול להיות מושלם עבורו.



חיות שלא תוכלו לראות במקום אחר
עולם החי של גואטמלה כולל בעלי חיים נדירים ובעלי חיים שזהו ביתם והם לא נמצאים במקומות אחרים בעולם. כמובן, אפשר להתייחס אל החיות שבמדינה כאל חלק מהטבע וזו רק סיבה נוספת שמובילה לכך שגואטמלה היא יעד מרגש מאד להיות בו.

תרבות מרתקת
התרבות של המדינה היא תרבות פתוחה וכל מי שמגיע אל טיול פרטי לגואטמלה יכול להעיד כי המפגשים עם המקומיים הם מפגשים מרגשים ומיוחדים, כאלה שהופכים את הטיול לכזה שאין שני לו.

מזג אוויר נוח

גואטמלה נקראת גם "ארץ האביב הנצחי" וזאת בשל מזג האוויר שמאופיין כנעים במיוחד. כלומר, אפשר להגיע לגואטמלה כמעט בכל תאריך בשנה וזאת בהתאם לסוג הטיול שרוצים לבצע. טיול פרטי לגואטמלה יכול להיות נוח מאד מבחינת מזג האוויר וזהו אחד הדברים שיכולים להשפיע על שביעות הרצון מהטיול עצמו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה