יום שלישי, 23 בפברואר 2016

מיחזור משכנתאות

הבנק שלכם לא יאהב את העובדה שאתם מעוניינים לבצע מיחזור משכנתאות, מכיוון שאתם מורידים בכך את הרווחים של הבנק. מיחזור משכנתאות יתבצע בדרך כלל בבנק אחר, כאשר לבנק אחר יש אינטרס שתעברו אליו  מכיוון שעד עכשיו הבנק לא נהנה מרווח של הלוואה שנטלתם בבנק אחר הוא רוצה שתיקחו משכנתא אצלו וכך הבנק ירוויח לקוח חדש וירוויח מהריבית אשר אותה אתם תשלמו. כמה זה עולה מיחזור משכנתאות? בדיקת כדאיות מבוצעת בדרך כלל ללא עלות או בעלות סמלית ביותר. עלות המחזור יכולה להיות מתומחרת בשני דרכים. דרך אחת שהיא יותר מקובלת והוגנת היא תמחור לייעוץ ולמחזור שייקבע מראש. המחיר יכול להיות אלפיים ₪ וגם יכול להיות ששת אלפים ₪ . דרך אחרת היא לשלם ליועץ לפי החיסכון שהוא הצליח לארגן לכם. מאוד תלוי ביועץ ובשירות שהוא מציע. בדרך כלל זה ישתלם לכם מאוד, היות והחיסכון יכול להגיע לכדי עשרות אלפי שקלים ואף מאות אלפי שקלים.



האם זה הזמן לבצע מיחזור משכנתאות?
ישנם מספר דרכים כדי להתמודד עם יוקר המחייה במדינת ישראל, לא כל הפתרונות מתאימים לכולם. אחד הפתרונות הוא לבצע מיחזור משכנתאות. למרות הרצון בצמצום ההוצאות החודשיות והפחתת התשלום לבנק, לא כל משפחה יכולה למחזר את המשכנתא שלה. לפעמים המשפחה לא יכולה למחזר את המשכנתא שלה מכיוון שפשוט מאוחר מדי. מרגע שתשלומי המשכנתא נדחים, לא ניתן לבצע מיחזור משכנתאות למשך שנתיים.

מרגע בו מופיע חשש לאי יכולת לעמוד בתשלומי המשכנתא, עליכם להתפנות ולטפל בנושא בהקדם האפשרי. חשוב לבצע בדיקת כדאיות מיחזור משכנתאות, בדיקה שתבחן כמה ניתן לחסוך בתשלומי המשכנתא – מדי חודש ולאורך כל התקופה בה אתם מחויבים במשכנתא. מיחזור משכנתאות אינו רק צמצום החזרים חודשיים אלא גם בניית תמהיל תשלומים אשר מתאים להווה ולעתיד המשפחה תוך חיסכון אדיר בעלויות המשכנתא.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה