יום שלישי, 23 בפברואר 2016

cubase

תוכנת Cubase 8 שיפרה באופן משמעותי את ממשק המיקסר, אשר מאפשר להסתיר ערוצים אשר הם אינם בשימוש בזמן אמת וזאת כדי לחסוך במקום ויזואלי במסך של המשתמש. כמו כן, מבחינת בחירת ביצועי הנגן – התוכנה מאפשרת לאחסן הרבה מאוד ביצועים רבים ומגוונים של אותו תפקיד, להושיב אותו באופן מדויק על קצב השיר ולשלב בין חלקים שונים מביצועים שונים וזאת כדי להגיש את הביצוע האידיאלי. על אף שלתוכנת Cubase קמו הרבה מתחרות בשוק, Cubase עדיין נחשבת לתוכנה הכי מקובלת ואיכותית מכולן עבור המשתמשים הביתיים. הדבר גרם בין השאר לשינוי המפה של אולפני ההקלטות, שכן לאט לאט עקב העובדה שהיכולות של האולפן האנלוגי היו נגישות לכל בית, החלו מוזיקאים להקליט את עצמם בביתם והפסיקו לשלם הרבה כסף לאולפנים מסחריים. עדיין אין זה אומר כי הנגישות של הדבר מביאה לתוצאות טובות , שכן כמו האולפן, Cubase הינה עוד פלטפורמה לעריכה וליצירה של מוזיקה והדבר אשר גורם לדברים להישמע מצוין הינו ידע הטכנאי המפעיל את המערכת באשר היא.



פיצ'רים נחמדים שבוודאי אינכם מכירים בתוכנת Cubase
* שימוש ב- CTRL לביטול זמני של ה- SNAP– העבודה מול ה- GRID שמסמן את הזמן המוזיקלי הוא אחת התכונות הבולטות אשר מאפיינות על תחנת עבודה מודרנית. כשה- SNAP ב-Cubase דולק, אתם עובדים באופן מדויק, בהתאם לחלוקה מסוימת של הזמן המוזיקלי. אבל במקרים רבים אתם מעוניינים להשתחרר באופן זמני מהעבודה מול ה- GRID. שימוש במקש CTRL יבטל באופן זמני את השפעתו של ה- SNAP ויאפשר לכם להזיז אובייקטים באופן חופשי בלי תלות ב- GRID.

* כמה פעמים קרה לכם ששמתם PLAY ג'יג'מתם תפקיד על הפרויקט שיצא נהדר, ואמרתם לעצמכם – איך לא הקלטתם את זה? לכן יש לכם את ה- RETROSPECTIVE RECORD.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה