יום שבת, 21 בינואר 2012

בתים למכירה בכפר סבא

בתים למכירה בכפר סבא הם מצרך מבוקש בימים אלו, במיוחד בהשוואה לימים עברו. תושבי כפר סבא הותיקים עומדים נפעמים לנוכח התרחבות העיר והאוכלוסייה. מעיר קטנה בשרון הופכת בימים אלו כפר סבא למעצמת דיור ותעסוקה במרכז הארץ. תהליך זה מסביר את הנהירה אל העיר ואת המרדף אחרי בתים למכירה בכפר סבא ובסביבתה.

יתרונות בעיר כפר סבא

כאשר אומרים את השם כפר סבא, היתרונות בעיר מתחילים לרוץ במחשבות, וכאלה יש הרבה. נמנה כמה מהם כי היריעה קצרה מלהכיל את כולם:

מיקום העיר

כאשר מדברים על הרצון לגור במרכז הארץ, הכוונה היא לכפר סבא. העיר ממוקמת בלב השרון, במרחק נגיעה ממרכזי תעשייה ומחשוב הנמצאים בקרבתה. התעסוקה, הגישה הנוחה לכבישים מסביב והיכולת להגיע לתל אביב בקלות, הופכים את כפר סבא לגולת הכותרת של איזור השרון.

גיל האוכלוסייה

רוב אוכלוסיית כפר סבא מורכבת מנוער ומצעירים בשנות העשרים והשלושים לחייהם. בעזרת בנייה של דיור בר השגה בכפר סבא, זוגות צעירים רבים נוהרים אל העיר. הנהירה של זוגות צעירים גרמה להתפתחות מערכות החינוך והתרבות, והביאה לפריחה מחודשת של שכבת הגיל הצעירה בעיר. התפתחות צעירה זו בעיר לא באה על חשבון אוכלוסיית גיל הזהב בעיר, ולא פגעה במקומה המכובד.



בתים למכירה בכפר סבא

בתים בכפר סבא הם השקעה בטוחה. העיר כפר סבא הולכת ומתפתחת, וההשקעה בה נעשית כדאית יותר ויותר עם כל יום שעובר. לפני מספר שנים, כאשר הוצעו בתים למכירה בכפר סבא ובסביבתה, אף מוכר לא ציפה להתעשר מהמכירה. ההתפתחות של העיר והתעשייה שבה, הזניקו מעלה את המחירים על הנכסים הפרטיים. מאז ההתפתחות, כל הצעה על בתים למכירה בכפר סבא או הסביבה נחטפת מהשוק תוך מספר שעות, והרווח למוכרים כמעט והכפיל את עצמו.

שירותי הבריאות

השירותים הבריאותיים והרפואיים בכפר סבא הם בין המפותחים בארץ. קופות החולים כולן פתוחות ונגישות ברחבי העיר לכלל המבקשים והחולים. על כל קופות החולים מנצח בית החולים "מאיר", הנחשב לאחד מבתי החולים המובילים בארץ בכל תחומי השירות הרפואי.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה