יום ראשון, 8 בינואר 2012

אירועים בטבע



אירועים בטבע נחשבים לטרנד הלוהט ביותר בתקופה האחרונה. להרבה אנשים נמאס לחגוג אירוע אחר אירוע בגן אירועים או באולם סגור והם מחליטים לשנות, לצאת קצת מהקופסא ולחגוג את האירוע שלהם בטבע. 

במה זה כרוך? איך ניתן לבחור חברה מקצועית להפקת אירועים בטבע? אילו טיפים יוכלו לעזור לכם לצלוח את האירוע בשלום?

אירועים בטבע – לא להתפשר על חברה מקצועית

אירועים בטבע להבדיל מאירועים באולם או בגן אירועים מצריכים הערכות מיוחדת. מאחר והאירוע מתרחש בטבע אין אפשרות "לתקן" אם משהו נשכח או לא אורגן כראוי. ישנן חברות מקצועיות בארגון אירועים בטבע. לחברות אלו ניסיון בארגון אירועים כמו: חתונות, ימי הולדת, מסיבת רווקים ועוד.  

מומלץ לברר אצל מספר חברות הפקה כאלו ולראות את תיק העבודות שלהן. אם יש לכם חבר או מכר שעשה אירוע בטבע והיה מרוצה ממנו, זה יוכל לתת לכם אינדיקציה טובה לגבי איכות החברה המפיקה. דבר נוסף הוא להגיע עם קונספט לאירוע. כל אירוע יכול להיות בעל קונספט שייחד אותו. יחד עם חברת ההפקה תוכלו למצוא את עמק השווה בין הרצונות שלכם והיכולות שלהם על מנת שהאירוע יתקיים על הצד הטוב ביותר.

אירועים בטבע


אירועים בטבע – התחברות לטבע

אחד המוטיבים המרכזיים אצל האנשים שבוחרים לקיים את האירוע שלהם בטבע מתקשר לחיבור המיוחד לטבע שאי אפשר למצוא באף אולם וגן אירועים. אירוע בטבע יוצרת באופן מיידי אווירה קצת פחות פורמאלית, פחות מחויטת ויותר קלילה. הכוונה בקלילה היא לא שהאורחים מגיעים בסנדלים ובמכנסיים קצרים אלא שהכול יותר נינוח ושליו. מעבר לכך יש מגוון רחב של פעילויות אותן ניתן לקיים בטבע ולא במקום סגור, פעילויות המאפשרות לכל האורחים להרגיש חלק באירוע.


אירועים בטבע – צאו מהשגרה המעייפת

הדבר היפה בכל הפקת אירועים בטבע הוא היציאה מהשגרה. דמיינו לעצמכם  יום הולדת 60 לאבא באחד היערות, כאשר כל המשפחה המורחבת מגיעה כולל הנכדים, והילדים. אתם מדמיינים לעצמכם כמה פעילויות משפחתיות מגוונות אפשר לקיים שם? זה יכול להיות פינת "זולה" שם אפשר לשתות קפה ולשוחח בכיף, משחקייה לילדים הקטנים, משחקי כדור לבוגרים יותר, ארוחה על האש לכל המשפחה ויש עוד אין סוף דברים שניתן לעשות. 

במצב כזה, כל אחד מוצא את מקומו באירוע, מי שירצה לשוחח יוכל לעשות זאת באין מפריע, מי שירצה לשחק עם כדור יוכל לעשות זאת או כל דבר אחר.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה