יום שישי, 20 בינואר 2012

קורס צילום למתקדמים

לחובבי צילום מושבעים, בעלי רקע וניסיון בתחום, קורס צילום הוא ההמלצה החמה. זהו קורס המציע לכם לקחת את הידע שכבר ברשותכם צעד אחד קדימה – לחדד ולהעשיר את החשיבה החזותית ובמקביל ללמוד שיטות צילום מתקדמות, להכיר טכנולוגיות חדשות ולהתנסות בדברים שטרם היו מוכרים. 

מה גם, בעזרת קורס צילום למתקדמים תוכלו לבנות תיק עבודות אישי, ללמוד על נושאים כמו תאורה, צבע, מבזקים והכי חשוב – לצאת לסיורי צילום משותפים, לקבל ביקורת בונה ולשמוע תגובות מעמיתים למקצוע. בסיום הקורס תוכלו להציג את העבודות שלכם בתערוכת צילום ולמעשה לצאת לדרך עצמאית ומרתקת בעולם הצילום.

קורס צילום למתקדמים – למי הוא מיועד?

קורס צילום למתקדמים, הוא כאמור קורס המתאים למי שכבר יש ידע ורקע בצילום והוא מעוניין להעשירו ולהעמיקו. הכוונה היא הן לידע מעשי והן לידע תיאורטי. הקורס מהווה השלמה מקיפה לבוגרי קורס צילום למתחילים ולכל מי שמעוניין להיכנס לתחום הצילום באופן מקצועי יותר. והמקצוע הזה פורס בפניכם שלל אפשרויות תעסוקה: צילום אופנה, צילום אירועים, צילום ביוטי, צילום פרסומות ומוצרים, צילומי אומנות וכן הלאה.



קורס צילום למתקדמים – מה לומדים 

במסגרת קורס צילום למתקדמים לומדים מגוון רב של נושאים, ביניהם גם היסטוריה של הצילום, האומנות שבצילום, צלמים מפורסמים ושיטות עבודתם, קומפוזיציה ועוד. כמו כן, חלקו הנכבד של קורס צילום למתקדמים מוקדש לצילומי סטודיו, תוך הכרה עם התאורה, התאמת הצבעים, טכנולוגיות חדישות וכד'. הסטודנטים לומדים שיטות צילום שונות: צילום פורטרטים, צילומי עירום וצילומי מאקרו. אומנם ישנם נושאים אחרים הנלמדים בקורס זה, כמו צילומי נוף מקצועיים, צילומי מאקרו בטבע, עיבוד בפוטושופ ונושאים רבים אחרים. הקורס מפתח אצל הסטודנטים חשיבה יצירתית עצמאית ומקורית, מנסה להוציא החוצה את האמירה האישית וכן לפתח יכולות ליצירת תמונות איכותיות.

קורס צילום למתקדמים – היכן לומדים

היום בישראל ישנם בתי ספר ומכללות רבות המציעות קורס צילום למתקדמים. חלקם מקומות פרטיים וחלקם מקומות השייכים לאקדמיה כמו אוניברסיטה הפתוחה, ויצ"ו, טכניון בחיפה ואחרים. משך הלימודים הוא בדרך כלל 12-15 מפגשים במתכונת לימוד חד שבועית. הסטודנטים נדרשים להצטייד במצלמת SLR דיגיטלית או אנאלוגית. בסיום הקורס הסטודנטים מכינים תיק עבודות מקצועי ומציגים את העבודות הנבחרות שלהם בתערוכה. למי שמחפש קורס צילום כדאי מאוד לערוך סקר שוק, לבדוק את התכנים של הקורס, בהתאם למטרותיכם, לשים לב למי מלמד בקורס ואיזה תעודה תקבלו בסיומו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה