יום חמישי, 12 בינואר 2012

קידום אורגני


קידום אורגני
רבים מכם בוודאי שמעו לאחרונה את המונח "קידום אורגני" – הוא הפך היום למאוד פופולארי וכמעט כל בעל אתר בארץ ובעולם נעזר בו ובמה שהוא מציע, לקידום העסקים שלו ברשת האינטנרט. לאלה שטרם הבינו במה בדיוק מדובר הנה כמה הסברים שיאירו לכם את הנושא, בלעדיו לא כדאי להיכנס ליער האינטרנטי הסבוך.

נתחיל מכך שמדובר בהליך הכולל בתוכו מספר שלבים המתבצעים במטרה לקדם את אתר האינטרנט לראש תוצאות החיפוש וכמובן להשאירו שם לכמה שיותר זמן. מפני שהאתר המופיע בראש תוצאות החיפוש הוא האתר שייהנה מחשיפה מירבית בקרב הגולשים, ייהנה מזרימת לקוחות חדשים ובסופו של דבר יוכל להגדיל את רווחיו.

כשמדברים על קידום אורגני מתכוונים לקידום אתרים אורגני בגוגל, זאת משום שגוגל הוא מנוע החיפוש השולט היום ברשת. את הקידום הזה ניתן לבצע באופן עצמאי אך רצוי להיעזר בחברת
SEO מקצועית, וישנן חברות רבות כאלה, גם בישראל וגם בעולם. הרי כשעל המשקל מונחים המוניטין של החברה והרווחים הסופיים – רצוי להשאיר את העבודה המקצועית למקצוענים.


קידום אורגני – קידום אתרים בגוגל

קידום אורגני הוא כאמור הליך שמטרתו לשפר את מיקום האתר בתוצאות הרגילות של החיפוש (לא תוצאות ממומנות). גוגל אינו גובה תשלום על הופעת האתר בראש תוצאות החיפוש אך קובע חוקים ברורים ומאוד נוקשים לכל אלה המעוניינים להגיע לשם.

האלגוריתמים לפיהם קובע גוגל את דירוג האתרים סודי אך המחקרים והידע שיש בידי חברות
SEO מאפשרים לדעת כיצד לפעול על מנת לקבל דירוג גבוה. בין הפעולות מסוג זה: ציון איכות גבוה (על סמך בניית הקוד הנכונה, איכות הסריקה, ניווט וכו'), קישורים לאתר מאתרים אחרים, שגם הם בעלי דירוג איכות גבוה והכי חשוב- תדירות עדכון התכנים בתוך האתר.

קידום אורגני – למי הוא מיועד

שירות של קידום אורני מיועד בראש ובראשונה לעסקים קטנים ובינוניים. עסקים אשר לא נחשבים לטייקונים כמו שטראוס, קסטרו או טבע אותם הגולשים מחפשים לפי שמם הספציפי.

את העסקים הקטנים והבינוניים אנשים לא מחפשים לפי השמות אלא הם מחפשים מוצר או שירות ספציפי: גלידות, אופנת נשים או תרופות. משמעות הדבר שעל מנת שהגולשים ייכנסו דווקא לאתר שלכם בין מאות ואלפי אתרים דומים, כדאי שהוא יופיע בין העשירייה הראשונה בדף תוצאות החיפוש.

קידום אורגני – קודם כל התכנים

צריך להבין, קידום אתרים אורגני מאפשר לבעלי האתרים למצב את האתר שלהם בראש תוצאות החיפוש, מבלי לשלם על כך כסף לגוגל. בשביל זה כאומר מוכרחים לפעול לפי הכללים לקידום האתרים, כאשר הכלל החשוב הוא ללא ספק – לעדכן תכנים רלוונטיים ומעניינים לגולשים בתדירות גבוהה.

התכנים חייבים להיות בעלי עניין בקרב הגולשים, להיות חדשניים ולכלול את מילות המפתח הרלוונטיות, לפיהן יחפשו הגולשים את המוצר שלכם.  גם את השירות הזה ניתן לקבל בחברות
SEO – מדובר בכתיבת תכנים לקידום, המבוססים על מחקר מעמיק של מילות מפתח/ביטוי מפתח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה