יום ראשון, 1 בינואר 2012

ריינג'ר


 
ריינג'ר,זה ג'יפ או טרקטורון? התשובה: גם וגם. ריינגר, כלי הרכב מבית פולאריס, ישמש אתכם גם להנאה וגם לעבודה. הישיבה בריינגר נוחה כמו בג'יפ וכוח העבודה מקביל לטרקטורון, הריינג'ר מסוגל לעבוד בכל עבודה תובענית.  

ריינג'ר – כמה דברים שחשוב לדעת

תא הנהג בריינג'ר הוא פשוט ופונקציונאלי. על אף המראה הפשוט, תא הנהג נעים וידידותי למשתמש. יש בו שעונים קריאים ותאי אחסון רבים לנוחיות הנוסעים.

על הריינג'ר אפשר להעמיס משקל של מאות קילוגרמים, הארגז האחורי מסוגל להתרומם ולשפוך את המטען לאחור. ריינגר מתאים לחקלאים, לגננים, לאנשי תחזוקה ועוד.

ההסתגלות שלו לכל סוג של עבודה גורמת לו להיות כלי עבודה מבוקש ופופולארי בין אנשי עבודה רבים. 



מנועי הריינג'ר חזקים ואמינים. אפשר לבחור בין סוגים שונים של מנוע, לכל המנועים מחוברת תיבת הילוכים אוטומטית. על אף המשקל הגבוה, יחסית, של הריינגרים, העוצמה של המנוע מאפשרת להם ביצועים מרשימים.

ריינג'ר אינו רק כלי עבודה. הוא גם רכב אידיאלי לטיולים בשטחים הפתוחים. נוח ונעים לשבת בו, יש תחושה של יציבות וביטחון. הוא כלי בטיחותי וקשה מאוד להתהפך אתו. ריינגרים אהובים על כולם, על הצעירים, על נשים ונערות צעירות, וגם על מבוגרים.

ריינג'ר - כמה מילים על הביטוח

לא כל חברת ביטוח שמחה לבטח רכבי שטח בשל הסיכון ובשל הסיכוי הגבוה לפגיעות ולתקלות. חברות הביטוח אשר מסכימות לבטח ריינגרים דורשות סכומים גבוהים. ביטוח החובה לריינגר עשוי להגיע עד לאלפי שקלים בשנה, תלוי בנתונים האישיים של כל נהג. 

ריינגר


כאשר אתם מוצאים סוכן ביטוח שמסכים לבטח אתכם, כדאי להתמקח על המחיר, בפרט אם אתם אנשים מבוגרים ולא צעירים בני שש עשרה.

 ביטוח מקיף – לא כל ריינגר כדאי לבטח בביטוח מקיף.  אם יש לכם ידי זהב או אם יש לכם היכרות בסיסית עם מערכת ההנעה, או  אולי יש לכם חברים שיוכלו לעזור לכם בעת הצורך, כדאי לשקול היטב אם כדאי להשקיע בביטוח המקיף היקר של טרקטורונים.


תגובה 1:

  1. אכן היה לי קושי רב למצוא ביטוח שיסכים לבטח את הג'יפ שלי. קניתי לבני גם אופנוע שטח אם יש המלצות כיצד אוכל למצוא ביטוח רכב מקיף גם לאופנוע שלו.
    תודה

    השבמחק