יום חמישי, 10 בנובמבר 2011

חברה להפקת אירועים בטבע


כשבאים לבחור חברה להפקת אירועים בטבע, חשוב להבין מראש מהו היקף האירוע, כמה מוזמנים יהיו, איפה בא לנו לחגוג ומה רמת הציפיות שלנו מהאירוע. ישנן חברות הפקה בכל הגדלים, מכל המינים, עם התמחויות שונות – והן מפוזרות ברחבי הארץ. ריכזנו עבורכם מגוון שיקולים בבחירת חברת הפקות שהכי תתאים לכם.

אירועים בטבע – הלוקיישן

בחירת לוקיישן לאירוע שלכם הוא משימה קשה במיוחד. בארץ ישנם חוקים נוקשים בנושא שימוש מסחרי בטבע. יש לתאם אירועים שכאלו עם קרן קיימת לישראל, מכבה אש, משטרה, רשויות מקומיות ועוד. ישנן חברות הפקת אירועים בטבע שיתנו לכם את הסיוע הדרוש ויעבדו ישירות מול הרשויות. ישנן חברות אחרות שלא יתערבו בנושא, ויפילו הכל עליכם. אגב אם אתם מתחתנים, זה יהיה קצת יותר קל – שכן לפקחים ולאנשי קרן קיימת קשה לעמוד מול זוג חמוד שמחפש מקום רומנטי לאירוע החשוב בחייו.

חברה להפקת אירועים בטבע


חברה להפקת אירועים בטבע - האוכל

ראשית כל יש להחליט האם אתם מזמינים קייטרינג בנפרד או מזמינים את האוכל דרך החברה שמפיקה לכם את האירוע. ישנן הרבה חברות הפקת אירועים בטבע שמנהלות מטבח מרשים ויכולות להוזיל לכם את העלויות משמעותית, מבלי לפגוע ברמת המזון. שלא תהיה לכם אשלייה, הזמנת קייטרינג חיצוני אינה מבטיחה רמת אוכל גבוהה, חייבים לרדת לפרטים הקטנים ולבחור היטב את המנות השונות. כל מנה מיוחדת תוסיף לעלות הכללית של האירוע.

אירועים בטבע – כמה מוזמנים?

היקף האירוע קריטי לבחירת חברה להפקת אירועים בטבע. במידה ויש לכם מעל 250 מוזמנים, אתם חייבים לקחת חברה בינוני ומעלה עם ניסיון בהפקת אירועים דומים. אל תתפשרו ואל תאמינו להבטחות שונות. דברו עם לקוחות קודמים של החברה, תעיינו בתמונות ותבררו כמה אירועים הם כבר עשו בסדר גודל כזה. ישנן חברות רבות, שיודעות מראש שהן לא יוכל לעמוד בעומס כזה.



איכות השירות

כמו בכל תחום, גם בתחום של חברות להפקת אירועים בטבע ישנן חברות עם צוות נפלא, וישנן חברות עם צוות מתחת לכל ביקורת. בסופו של דבר, צוות החברה וצוות המלצרים הם שיהפכו את האירוע שלכם לאירוע בלתי נשכח או לסיוט מתמשך. במהלך הפגישות הראשונות עם כל חברה להפקת אירועים בטבע, שימו לב לפרטים הקטנים, שימו לב לניואנסים. שווה לפעמים להשקיע עוד כמה אלפי שקלים, ולקבל צוות שבא לתמוך, לעזור ולתת מעצמו הכי הרבה שאפשר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה