יום חמישי, 24 בנובמבר 2011

אודישנים לפרסומות



אתה רוצה להשתתף בפרסומות? חושב שאתה יכול להיות דוגמן ולהצליח? רבים מהדוגמנים התחילו את דרכם בפרסומת אחת קטנה ולאט לאט השתתפו בעוד ועוד פרסומות. אודישנים לפרסומות היא אחת הדרכים להיכנס לעולם הדוגמנות.

לפני כל פרסומת מחפשים דוגמנים שיתאימו לה, בכל פרסומת מחפשים דוגמנים בגיל אחר ובעלי מראה שונה, כך שלכל אחד יש סיכוי להשתתף בפרסומת כל מה שצריך הוא מעט זמן ומאמץ. 



כיצד מתקבלים אל אודישנים לפרסומות?

יש שתי דרכים להתקבל אל אודישנים לפרסומות האחת היא דרך סוכנות הדוגמנות. סוכנויות הדוגמנות המצליחות מקבלות מדי יום בקשות לדוגמנים לפרסומות. הסוכנויות מחפשות את הדוגמן המתאים לפי המראה והגיל ושולחת אותו אל אודישנים לפרסומות. לפני שהדוגמן של הסוכנות מגיע אל אודישנים לפרסומות הוא קודם כל מגיע לפגישה עם הסוכנות, במידה והוא מתקבל ועובד איתם הוא מצטלם לבוק וחותם עם הסוכנות הסכם עבודה לתקופה מסוימת. בכל פעם שהסוכנות מקבלת בקשה לדוגמנים עבור פרסומות היא בודקת במאגר הדוגמנים שלה מי יכול להתאים ומזמנת אותו לאודישנים.

דרך סוכנות הדוגמנים הרבה יותר קל להתקבל אל אודישנים לפרסומות, אך חשוב לעבוד עם סוכנות גדולה ומצליחה בכדי לקבל זימונים רבים אל אודישנים לפרסומות.

הדרך השנייה להגיע אל אודישנים לפרסומות היא באופן עצמאי, דרך זו היא יותר קשה ודורשת מהדוגמן המתחיל לחפש אודישנים לפרסומות. מדי פעם מתפרסמות מודעות באתרי האינטרנט או בעיתון לגבי אודישנים לפרסומות. על הדוגמן המתחיל לפנות אליהם ולנסות להתקבל אל אודישנים לפרסומות. 

אודישנים לפרסומות


ישנם אודישנים לפרסומות שמאפשרים רק לדוגמנים אשר מיוצגים על ידי סוכנות דוגמנים להגיע אליהם וישנם אודישנים לפרסומות שמאפשרים לכל מי שמעוניין להגיע אליהם (לפני ההגעה יש צורך לשלוח תמונה ופרטים אישיים בכדי להירשם).

אודישנים  לפרסומות – ניצבים

ישנן פרסומות המחפשות דוגמנים שיהיו כניצבים בפרסומות, לדוגמא בפרסומת הדורשת קהל רב או דוגמנים הסובבים סביב דוגמן אחד ראשי הנמצא ברחוב או בפאב וכד'. אודישנים לפרסומות אלו הם רבים ואינם דורשים יותר מדי בדרך כלל. אל תשללו אודישנים לפרסומות אלו גם מכיוון שהם יכולים לפרנס אתכם מבלי מאמץ רב מדי וגם מפני שסוכנויות הדוגמנות גם כן רואות פרסומות אלו ופעמים רבות הם פונים אל הדוגמנים שהיו ניצבים בפרסומות ומציעות להם להגיע אליהם במטרה לעבוד איתם.

ישנם דוגמנים רבים שהחלו את דרכם כנציבים במספר פרסומות ולא הרבה אחרי זה היה ניתן לראות אותם בפרסומות אחרות בתפקידים ראשיים יותר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה