יום חמישי, 24 בנובמבר 2011

61 ימים של אהבה



61 ימים של אהבה הוא פרויקט דוקומנטרי שישודר בקרוב בערוץ 10. בתוכנית 61 ימים של אהבה השתתפו זוגות נשואים, הזוגות התבקשו להיות חלק מניסוי מתועד בו עליהם לקיים יחסי מין מדי יום לתקופה של שישים ואחת ימים. 

יחסי המין הם לא חלק מהסדרה, הזוג מתועד במהלך היום על ידי מצלמות ובערב על כל אחד מבני הזוג יש לצלם יומן, ביומן זה מתבקש בן הזוג לתאר את החוויה שחווה באותו היום במהלך קיום יחסי המין. במשך שישים ואחת ימים יצולמו הזוגות בביתם ויצלמו את היומן וכמובן יקיימו יחסי מין.
61 ימים של אהבה – מהיכן הרעיון לסדרה?

61 ימים של אהבה מבוסס על ניסוי שערך על עצמו עיתונאי אמריקאי ששמו הוא דאגלס בראון, דגלאס בראון ואשתו אנני התחייבו לקיים יחסי מין לתקופה של 101 ימים רצופים. בעקבות הניסוי פרסם דאגלס בראון את ספרו "Just do it" – "פשוט עשו את זה". בשונה מספרים רבים העוסקים במין ספר זה מסביר גם על השפעת יחסי המין על הזוגיות. לטענת דאגלס הניסוי גרם לשינוי משמעותי בינו לבין אשתו והאינטימיות הפיזית שלהם הפכה לאינטימיות רגשית.

61 ימים של אהבה


התנסותם של הזוגות בסדרה 61 ימים של אהבה שונה מעט מניסיונם של דאגלס ואנני גם מכיוון שהוא קצר יותר וגם מכיוון שהוא מתועד.

61 ימים של אהבה – סדרה שנלמד ממנה

כל זוג מכיר את זה, למרות שכל זוג מבטיח שהוא לא יהיה כזה - אחרי כמה שנים של זוגיות בתוספת ילדים לאף אחד אין יותר מדי כוח וזמן לקיים יחסי מין. רק פעם בכמה זמן שמתפנים מכל העיסוקים האחרים (הכוללים ניקיון, עבודה, ילדים, סידורים, טלוויזיה ועוד) מצליחים לקיים יחסי מין.

61 ימים של אהבה תראה לנו שאפשר גם אחרת, אפשר להוציא את הטלוויזיה מהחדר ולקיים יחסי מין כל יום האחד עם השנייה מבלי לתרץ תירוצים כמו- אני עייפה, כואב לי הראש, היה יום עמוס בעבודה, אני צריך לקום מוקדם ועוד.



זוגות רבים שיצפו בתוכנית בוודאי ירצו לנסות גם כן ויערכו ניסוי קטן לעצמם, בין אם במהלך סידורי הסדרה ובין אם אחריה.

61 ימים של אהבה היא תוכנית שיהיה קל לצופים להתחבר אליה, היא מצלמת אנשים שהם כמוני וכמוך, זוגות שעובדים, שיש להם ילדים וגם להם יש מלא סידורים במהלך היום כמונו. החיבור הקל הזה למשתתפי הסדרה יגרום לצופים לרצות ולהתנסות גם כן.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה