יום ראשון, 27 בנובמבר 2011

טרקטורון



טרקטורון הפך בשנים האחרונות לחלק אינטגראלי בנוף הישראלי: היום רואים יותר ויותר טרקטורונים בכבישים, שומעים עליהם מיותר ויותר חברים ומקבלים יותר ויותר אפשרויות להתנסות בפלא הטכנולוגי הזה בעצמנו. מפני שעולם הטרקטורונים מציע לנו היום מגוון רב של אפשרויות: טיולי טרקטורונים במסגרת של חופשה בצפון או בדרום הארץ, טיולי טרקטורונים במסגרת של מסיבת רווקים,  ספורט אתגרי בשטח, עבודה בחקלאות, בגננות  ועוד. 

טרקטורון


כיום כבר לא מדובר בעסק יקר למדי וכל מי שנפשו חושקת בנסיעת שטח רווית אדרנלין ורוח חזקה על הפנים, יכול לקנות לעצמו טרקטורון במחיר יחסית לא גבוה. ברחבי הארץ ישנו מבחר גדול של סוכנויות טרקטורונים המציעות למכירה שלל דגמים וסוגי טרקטורונים, גם טרקטורוני יד שנייה. את דגמי יד שנייה ניתן למצוא גם באתרי אינטרנט של רכישות יד שנייה ובמדורי המכירות בעיתונים.

טרקטורון – עבודת שטח ותחזוקה

מעבר להיותו כלי שטח המתאים לכל סוגי האירועים והמסיבות, טרקטורון הוא קודם כל רכב שטח שאין לו תחליף בסביבה לא עירונית. אפילו טרקטורוני שטח מסוג ריינג'רים שהפכו היום ללהיט החם שמשגע את הצעירים ואת המבוגרים, מוגדרים ברישיון כרכבי עבודה.

מדובר ברכבים מאוד חזקים, אפילו מפלצתיים, המסוגלים להתמודד על תנאי שטח קשים בכל עונות השנה, מאפשרים להעביר משא כבד ובמקרה של ריינג'רים אפילו להוריד אותו בעזרת הורדת המטען האחורי כמו בטנדר.

טרקטורון – טיולי טרקטורונים

טיולי טרקטורונים הם הטיולים המעניינים והמרתקים ביותר שיש. זוהי הרפתקה שנשארת בזיכרון לשנים ארוכות, שכן מעניקה לשותפיה המון עניין ומצב רוח. טיולי טרקטורונים אפשר לחוות בכל עונות השנה, בכל מקום בארץ ובכל הרכב שרק תרצו: עם כל בני המשפחה והילדים, זוגות בטיולים רומנטיים עם מדריך או בלעדיו, קבוצות חברים מהעבודה או הלימודים ואפילו בתור מתנה למישהו שאנו אוהבים.

טיולי טרקטורון מזמינים היום באמצעות האינטרנט וניתן לעשות אותם בכל רמת קושי ובכל תנאי שטח: במדבר, בשמורות טבע, על חוף הים וכן הלאה.

טרקטורון – מתנה נפלאה

טרקטורון, בין אם מדובר ברכישת טרקטורון ובין אם זו הזמנה לטיול מרתק בטבע, יכול להיות מתנה נפלאה לכל אדם האוהב את האוויר הפתוח ואת תחושת האדרנלין זורמת בדמו. זו יכולה להיות אפילו מתנת הפתעה הכוללת עוד שורת הפתעות בשטח כמו ארוחה מפנקת, מופע קסמים, מעגל מתופפים או לחלופין טרובדור שישיר שירי אהבה לאור הירח. ברשת ניתן למצוא כמות עצומה של אתרי אינטרנט המציעים לנו טיולי טרקטורונים לכל סיבה ולכל מסיבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה