יום שני, 5 בדצמבר 2011

קוסטה בראווה



קוסטה בראווה היא רצועת חוף בחלקו הצפוני של חבל קטלוניה שבספרד שפירושו "החוף הפרוע", על שם ההרים הנופלים אל הים אשר יוצרים נוף פראי מרהיב. אורכה של הרצועה כ- 60 קילומטרים מצפון מזרח לברצלונה ועד הגבול הצרפתי. בשנים האחרונות היא הפכה ליעד תיירותי מבוקש בעולם ונסיעה לאחד מעשרות חופי הים של קוסטה בראווה מבטיחה למטיילים גן עדן של ממש: שמש מפנקת, חופים איכותיים, אטרקציות לכל הגילאים וסוגי המטיילים, מסעדות, בתי קפה, חיי הלילה, מוזיאונים, כפרי דייגים אותנטיים ועוד.

לא מדובר בטיול יקר והיום חברות נסיעה מקומיות מציעות למטיילים הישראלים חבילות נופש מגוונות במחירים המתאימים לכל כיס. מה גם, זהו טיול המאוד אהוב בקרב המטיילים הישראלים המחפשים מזג אוויר דומה לישראלי, מטבח ים תיכוני ושירות של חמישה כוכבים. 



קוסטה בראווה – תרבות ואומנות

למטיילים המחפשים בנוסף לשירות אירופאי מעולה, למטבח ים תיכוני משובח, למקומות לינה איכותיים במיוחד ולאוצרות טבע עוצרי נשימה, גם את הפן התרבותי – קוסטה בראווה היא המקום המומלץ לבקר בו. קוסטה בראווה מציעה למטיילים עשרות ואפילו מאות מוזיאונים הממוקמים לרוב בעיירות קטלוניות מקומיות.

המוזיאון המפורסם מביניהם הוא המוזיאון של סלבדור דאלי השוכן בכפר דייגים פיגארס. מטרים ספורים ממנו תמצאו את מוזיאון הצעצועים המקסים בו מוצגים כל סוגי כלי התחבורה לצד צעצועים, בובות ומשחקים. חובבי אדריכלות מוזמנים לבקר במוזיאון הקטלוני האותנטי, במוזיאון הדייג ובמוזיאון העתיקות בעיר הנמל אמפוריון.

קוסטה בראווה – מוזיקה וריקודים

קוסטה בראווה מציעה למטיילים עולם שלם של מוסיקה וריקודים. כך למשל, בעיירות הסמוכות לקוסטה בראווה מתקיימים במהלך כל השנה פסטיבלים רבים: פסטיבל הגיטרה (18 ביוני -18 בספטמבר), פסטיבל ג'אז והבלוז, פסטיבל מוסיקה קטלונית, פלמנקו וקאנטרי ואחרים. 

קוסטה בראווה


בנוסף לכך, בכפרי הדייגים המקומיים המטיילים מוזמנים להצטרף לערבי שירה וריקודים הנערכים בטברנות מקומיות, שם אגב מגישים תוצרת ימית טרייה וטעימה להפליא. בנוסף לאלה, כשבועיים לאחר חג הפסחא מתקיימים שם מצעדי פרשים, מלחמות שוורים וחגיגות יין.

קוסטה בראווה – פעילויות ימיות

קוסטה בראווה, בנוסף להיותו אזור עשיר בפולקלור מקומי, מציע לתיירים מגוון אינסופי של אטרקציות ימיות. החל מגלישת רוח, סקי ים, עפיפון, צלילה, שייט בסירות עם רצפות שקופות ועד לאתרי ספא יוקרתיים, מרכזי בריאות, גולף, רכיבה על סוסים, ציד, דיג, טרקים רגליים או בג'יפים.

בקוסטה בראווה תמצאו מספר פארקי מים מהמרשימים והמשוכללים בעולם ואתרי סקי מהטובים בתבל (מומלץ להגיע אליהם בחודשי החורף).




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה