יום שישי, 4 בנובמבר 2011

טיול לסין



עד לפני מספר שנים, המטייל הישראלי אפילו לא העז לחשוב על טיול לסין. אומנם עכשיו, כשמסך הברזל התרומם ומנהיגיה הקומוניסטיים של סין מנסים למצבה כמעצמת על עולמית, אנו זכינו להכיר את פלא העולם השמיני – התרבות הסינית. אולימפיאדת 2008 נתנה את ירית הפתיחה של תיירות החוץ ומאז, מיליוני תיירים מכל העולם לא מפסיקים לנהור אליה, ולא בכדי. 



סין מציעה לתייר המערבי עולם שלם של חוויות ואטרקציות ייחודיות במינן, החל מאתרי מורשת עתיקים ונדירים ועד למטבח הסיני המפורסם. בין התיירים גם לא מעט ישראלים, גם תרמילאים צעירים המעדיפים לטייל בסין באופן עצמאי וגם מטיילים בגיל הזהב המעדיפים טיול מאורגן לסין. כיום, חברות נסיעה בארץ מציעות מגוון רב של חבילות טיול לסין.

טיול לסין – הונג קונג העוצמתית

הונג קונג היא אחד משני האזורים המנהליים המיוחדים בהם ניתן לפגוש במהלכו של טיול לסין. פירוש השם – "הנמל הריחני" ועל כך מעידים לא רק מיליוני הבסטות של הדייגים המקומיים בעיר התחתית, אלא גם זיהום האוויר הנוראי שיש בה. אך זה לא מפריע לה להיות העיר הפופולאריות ביותר בעולם, הן בקרב אנשי עסקים ממגוון תחומים והן בקרב תיירים המגיעים אליה להתפעל מעוצמתה.

הונג קונג כוללת בתוכה 236 איים קטנים והגדול מהם הוא לנטאן, הנחשב גם לשטח המאוכלס ביותר בעולם. מה שמיוחד בעיר זה השילוב של ישן וחדש, כאשר החדש מתבטא ברמת התיעוש והטכנולוגיה הסינית הגבוהה שניכרת בה היטב בכל פינה ואילו הישן באורח חייה התושבים האותנטי.

טיול מאורגן לסין – אפשרות מעניינת המפגישה אותנו עם תרבות עשירה

אף אחד לא יופתע אם נאמר כי התרבות הסינית שונה מאד מהתרבות המערבית המוכרת לרובינו. הסממן הבולט מכולם לשוני מעין זה היא הרוחניות, אשר באה לידי ביטוי במספר הרב של מקדשים מפוארים, אתרי מורשת עתיקים ומאסות של מאמינים בודהיסטיים הדוקים. לכל אלה מתווסף גם נוף מרהיב וייחודי במינו: הרי הימלאיה, נהרות ומפלים, יערות גשם, עמקים אינסופיים, שדות אורז נרחבים ועוד. 

טיול לסין


טיול לסין – מטבח משובח

המטבח הסיני, הוא אחד המפורסמים בעולם ואהוב גם על ישראלים. אל תטעו, לא מדובר רק באגרולים ובנודלס. המטבח הסיני הוא אולי המטבח העשיר ביותר בעולם וכולל בתוכו המון תת-מטבחים, בהתאם למחוז. הסינים נוהגים לאכול בשר עוף, ברווז, הודו, בקר וחזיר. גם דגים ומאכלים מכל הסוגים והמינים, וריאציות שונות ומשונות עם אטריות אורז ובכלל- אלפי מנות אורז משובחות במיוחד. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה