יום ראשון, 5 בפברואר 2012

לימודי שוק ההון בצפון


לימודי שוק  ההון בצפון – הידע ככוח


אנחנו חיים בעולם שמתחוללת בו פעילות כלכלית ענפה ואגרסיבית. כל ניע וניד בבורסה בארצות הברית משפיע מיידית, און ליין, על בורסות אחרות וכתוצאה מכך – על הכלכלה העולמית. כולנו תושבים בכפר גלובאלי אחד קטן בו כל אחד משפיע על כולם. יוון משפיעה על גוש היורו, יפן משפיעה על סין, סין משפיעה על ארה"ב וכולם קשורים בכולם בצורה זו או אחרת.

לימודי שוק ההון בצפון מאפשרים לרכוש ידע חשוב על אודות בורסות, סחורות, מטבע חוץ, אגרות חוב, מניות ושאר מושגים וכלים פיננסיים המהווים את ליבת השוק ואת מנגנוני הפעילות בו. הלימודים מיועדים למי שרוצים להבין את האופן שבו פועל ומשפיע הכסף הגדול על חיינו ובכלל - לכל מי שרוצים להכשיר עצמם לניהול תיקי השקעות בצורה מקצועית.

צריך להבין, לימודי שוק ההון בצפון מציעים ומזמנים מסגרת לימודית מסודרת ושיטתית לרכישת ידע וכלים המסייעים להבנה ולניתוח  שוק זה. הם מאפשרים להתוודע אל החוקיות המפעילה אותו, חרף התחושה שהשוק הוא בלתי ניתן להסבר לחלוטין. בתוך הכאוס הכלכלי, ישנם משקיעים המצליחים לייצר רווחים עקביים, ולהביס את שאר המשקיעים. המטרה שלכם היא ללמוד מסוחרים אמיתיים, מאנשים שכבר הבינו איך ניתן להרוויח כסף בבורסה.




לימוד שוק ההון בצפון - הכנה לעולם המסחר האמיתי:

במוסדות שונים המציעים קורסים בתחום לימודי שוק  ההון ניתנת לתלמידים אפשרות להתנסות בהשקעות וניהול תיקים באמצעות  סימולציה שבה עושים שימוש במערכת מסחר אינטרנטית, המדמה מסחר בשוק האמיתי.

לימודי שוק  ההון בצפון חיוניים ואף הכרחיים למי שמתעתדים להיכנס לשוק זה ולהיות מעורבים ופעילים בו ברמת המסחר היומי. הלימודים חושפים אתכם לנושאים מעולמות תוכן ודעת רבים ומגוונים ובהם: מתמטיקה, סטטיסטיקה, חוק, משפט, כלכלה, מימון, ניהול, ביטוח ועוד. לבד מקורס יסוד מוצעים גם במקומות שונים קורסי המשך המיועדים למי שמבקשים להעמיק את הידע במטרה להיות בעלי מקצוע שיוכלו להציע את שירותיהם לחברות אשראי וביטוח ואף כיועצי השקעות בבנקים ובחברות חוץ-בנקאיות שונות.

על אף קיומה המתמיד, הוודאי, של אי-הוודאות, הנוכחת כל העת בחדרי העסקאות ופועמת בלבה של כל המערכת הבורסאית, אין פירוש הדבר אי כל לימוד על אודות שוק ההון הוא עקר ומיותר. ההיפך הוא הנכון: על מנת לפעול בשוק זה חרף קיום מרכיב בולט של חוסר ודאות, יש חשיבות בלימוד דברים שהם ודאיים ותקפים בשוק ההון.

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שלימודי שוק ההון יכולים להיות לאנשים בצפון, אחרי שגרתי בצפון הארץ כמה שנים וראיתי שמצב העבודה שם לא הכי טוב ולכן לימודי שוק ההון לאנשים בצפון יכול מאוד לעזור ככה שהם יוכלו לעבוד יותר מהבית.
    לפי דעתי לימודים פיננסים הם תחום לימודים מאוד חשוב לכל אחד, גם על מנת ללמוד בשביל עצמך ולא בהכרח לקריירה. אני סיימתי הכנה עצמית למבחן ביסודות הביטוח, מקצועית א ומקצועית ב. לאחר שסיימתי את הקורסים הללו התחלתי לנהל את החשבון הפרטי שלי באופן הרבה יותר טוב, הצלחתי להתחיל לחסוך, לצמצם הוצאות.
    אני חושב שלימודי פיננסים ושוק ההון יכולים לעזור לכל אדם, ויכול לעזור להרבה אנשים לצאת ממצב של מינוסים ואף לעזור לאנשים להתחיל לסחור בבורסה ולהתחיל להרוויח.

    השבמחק