יום ראשון, 26 בפברואר 2012

טיולים מאורגנים לארגנטינה



מי שלא היה בארגנטינה לא יודע מה הוא מפסיד. ארגנטינה נחשבת בדרום אמריקה לאירופה של דרום אמריקה. כאשר תגיעו לבואנוס איירס למשל לא תאמינו שהגעתם לדרום אמריקה. הכל ייראה לכם מערבי ומודרני. ארגנטינה משלבת תרבות מערבית (ראשוני המהגרים הגיעו מאיטליה וספרד) ותרבות לטינית לוהטת (כמו למשל ריקוד הטנגו).

טיולים מאורגנים לארגנטינה מאפשרים לכם ליהנות ממה שיש למדינה להציע ויש לה הרבה! אז למה טיול מאורגן? הארגנטינאים כמעט ואינם יודעים אנגלית. אם יש לכם זמן פנוי, בטיול של חודש, לבזבז את רובו על ניסיונות להגיע ממקום למקום ולהבין את המקומיים שיהיה בהצלחה. בטיול מאורגן תוכלו לחסוך את כל התפל ולהגיע לעיקר. והעיקר אומר לראות את כל האטרקציות שיש למדינה להציע בליווי הסברים מפורטים ומרתקים וניצול מקסימאלי של ימי הטיול.

טיולים מאורגנים לארגנטינה
טיולים מאורגנים לארגנטינה לרוב לא יהיו טיולים קצרים. מדובר על טיול של 21- 30 ימים על מנת שתוכלו לראות כמה שיותר ולכן הבחירה בטיול מאורגן תקל עליכם מאוד ליהנות ממנו. אתם הולכים להשקיע סכום כסף לא קטן (ששווה כל שקל) ומגיע לכם ליהנות כמו שצריך.

בחירת קבוצה ומדריך

אז זהו, נגמרה ההקדמה ואחרי שהבנתם כי טיול מאורגן לארגנטינה הוא הפיתרון המומלץ ביותר אפשר להתקדם. השלב השני הוא לבחור את הקבוצה והמדריך. מאחר ומדובר בטיול יחסית ארוך מומלץ לבדוק שאתם והקבוצה משדרים על אותו גל. זה די מבאס להגיע לארגנטינה ולגלות שם שאתם לא מסתדרים עם הקבוצה. מהטעם הזה מומלץ לבדוק מי זה המדריך שלכם, לבדוק עליו קצת בגוגל וכמובן להגיע לפגישה המקדימה של כל הקבוצה.

ארגנטינה!

אחרי כל ההכנות, ההקדמות והמילים המיותרות הגיע הזמן להגיע לדבר האמיתי – ארגנטינה. אז ממה להתחיל? מהכדורגל המקומי הנחשב עבור הארגנטינאים לדת שנייה? ממסעדות הבשר הטובות ביותר בעולם? מריקוד הטנגו החושני והסוחף? מהנופים עוצרי הנשימה שתראו ב'פטגוניה'? כל אלו ועוד יוצרים פסיפס שאסור לכם לפספס! 

טיולים מאורגנים לארגנטינה למעשה מתחלק לשניים:בואנוס איירס ופטגוניה. בבואנוס איירס תמצאו עיר מערבית לחלוטין, המציעה לכם לטעום ממה שיש לה להציע: מועדוני טנגו, מסעדות בשר מעולה וכמובן צפייה במשחק כדורגל של בוקה ג'וניורס או ריבר פלייט. גם מי מכם שאינו חובב כדורגל גדול חייב, פשוט חייב להגיע ל'בומבונרה', מגרשה הביתי של בוקה ג'וניורס המלא ב- 62,000 אוהדים שרופים כדי להבין מהי אהבה. מחוץ לבואנוס איירס תדרימו עד ל'פטגוניה' שם תוכלו ליהנות מנפלאות הטבע וקסמיו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה