יום ראשון, 26 בפברואר 2012

כסא ברכיים


כסא ברכיים נחשב לכיסא הטוב יותר לכל מי שסובל מכאבי גב ופריצת דיסק ואשר צריך לשבת על כיסא מספר שעות רב ביום. אתם מכירים את זה מקרוב, זה לא פשוט לעבוד בין  10-12 שעות רצוף על כיסא מול המחשב, כאשר בנוסף לכל אתם סובלים מכאבי גב. מכיוון שאין לכם את האפשרות שלא להגיע לעבודה, ישנו פיתרון יצירתי ויעיל: כסא ברכיים. 

סא ברכיים מאפשר לכם גם לשבת על הכיסא בצורה נכונה וגם להפעיל את אותם שרירי גב. למעשה ניתן לומר שכיסא הברכיים נותן  אלטרנטיבה אמיתית לכיסא המחשב הרגיל שכולם מכירים. לא בכדי, אורטופדים רבים ממליצים על כסא ברכיים כפיתרון יעיל להפחית בכאב הגב מצד אחד ולשמור על תפקוד בעבודה מצד שני.

כסא ברכיים – הבריאות שלכם מעל הכל

האמת היא שהמעבר שלנו לעבודה מול מחשב עשתה לנו טוב בהרבה רבדים אולם מהצד הבריאותי המצב רחוק מלהיות טוב. ישיבה במשך שעות ללא תנועה ברוב המקרים, באמצעות ריהוט משרדי שלא באמת מותאם אישית לגב שלנו, יוצרים בעיות רפואיות. כאבי גב, פריצת דיסק, תלונות נשנות וחוזרות על מצב בריאותי המקשה לבצע את העבודה, הם מנת חלקם של אנשים רבים אשר עובדים מול המחשב שעות רבות מידי יום. 

כסא ברכיים


כיוון שאת המחשב לא ניתן להחליף (בינתיים) הפיתרון האופטימאלי הוא רכישת כסא ברכיים. לפני שאתם רוכשים כסא ברכיים מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע, שימליץ לכם על כיסא הברכיים המתאים לכם ביותר. ישנם כל מיני דגמים של כסאות ברכיים ולא כל דגם יכול בהכרח להתאים לכם .

הכי חשוב – שתרגישו טוב

בסופו של דבר המטרה של כיסא ברכיים, היא לאפשר לכם להמשיך בשגרת העבודה היומית שלכם לצד הפחתת הכאב. אחת ההמלצות החשובות ביותר עבור כל אחד מכם שעובד שעות רבות מול המחשב הוא לא להתפשר על כיסא המחשב שלו. כאשר אתם בוחרים כיסא למחשב, בדקו כמה וכמה פעמים שהוא יושב עליכם בצורה אופטימאלית. 

לא מעט מכיסאות המחשב יכולים "לשקר" ובמילים אחרות, להיראות יפים מאוד מבחוץ אבל הישיבה עליהם לא תהיה נוחה ביותר. אל תתפשרו ואל תחסכו כסף. מדובר בבריאות שלכם ולפעמים בחירה לא נכונה של כיסא המחשב היא זאת שתגרום לכך שבעוד 10 שנים תסבלו מכאבי גב חוזרים ונשנים. בשורה התחתונה - אל תחסכו על הבריאות שלכם! כסא לברכיים הוא הפיתרון היעיל והטוב ביותר להתמודדות עם כאבי גב.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה