יום ראשון, 31 ביולי 2011

ריהוט משרדי לעסקים



ריהוט משרדי לעסקים הינו אחד הדברים החשובים בכל בית עסק. אם בעבר לא היינו מקדישים יותר מידי זמן למראה של הריהוט המשרדי שלנו, הרי שבשנים האחרונות מוקדשת הרבה מחשבה לאופן בו מעוצב הריהוט המשרדי. 

ריהוט משרדי לעסקים כולל שולחנות מנהלים, כסאות, ארונות ועוד פריטים, היוצרים את ההמראה הכללי של המשרד. בסופו של דבר כאשר הלקוח מגיע לפגישה אצלכם במשרד, או שאתם מראיינים מועמד חדש לעבודה אצלכם, הרושם הראשוני שהם מקבלים מורכב מאופן העיצוב של חלל המשרד ועל כן יש להציג חשיבות כלפי ריהוט משרדי לעסקים.

ריהוט משרדי לעסקים – שולחן מחשב

כאשר אתם בוחרים שולחן מחשב לעסק שלכם עליכם לדעת קודם מה הצרכים העסקיים. האם אתם זקוקים לשולחן מחשב ארוך שיכיל גם מגירות או שדי לכם בשולחן מחשב נקי? כמה מקום יש לכם בשביל שולחן המחשב ואיך הוא משתלב בחלל החדר? 

לאחר שתענו על השאלות המתאימות יהיה לכם קל יותר לבחור את שולחן המחשב שלכם. בסופו של דבר מעבר לעיצוב ולצבע של השולחן מדובר בכם. אתם תהיה אלה שיבלו 10-12 שעות כל יום ליד שולחן המחשב ולכן חשוב מאוד שהשולחן יתאים לכם כמו כפפה ליד.

ריהוט משרדי לעסקים – כסא מנהלים

בחירה של כסא המנהלים שלכם היא אחת הבחירות היותר חשובות בדבר ריהוט משרדי לעסקים. כסא מנהלים ישמש אתכם ואתם צפויים לשבת הרבה מאוד שעות מידי יום. משמעות של בחירת כסא מנהלים לא נכונה תהיה פגיעה בגב שלכם ובתפקוד היום יומי בעבודה. כאשר אתם בוחרים כסא מנהלים בדקו היטב שהוא נוח לכם.

ריהוט משרדי לעסקים – התאמה לחלל המשרד

בהרבה מאוד משרדים שוכרים מעצבי פנים על מנת שיעצבו להם את המשרד ויתאימו עבורם ריהוט משרדי איכותי. ריהוט משרדי לעסקים נשמע אולי כמו משהו "אפור"  אולם למעשה חשיבותו לאופי המשרד גדולה למדי. הריהוט המשרדי צריך להשתלב בקונספט העיצובי של המשרד. אם המשרד משדר משהו צעיר ומגניב או אולי משהו שקול ושמרני יותר. לכל אלו תהיה השפעה מכרעת על בחירת הריהוט המשרדי. 



אנחנו חיים במציאות בה הרושם הראשוני הינו פרמטר חשוב ביותר, ולכן ישנה חשיבות לבחירה נכונה ונבונה של הריהוט המשרדי שלנו. עד כמה חשוב להתאים את הריהוט המשרדי לקונספט העיצובי? אתם מוזמנים לבקר במשרד שבו יש קונספט עיצובי ומשרד בו הכול מפוזר רנדומאלית אתם תראו את התוצאה מיד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה