יום ראשון, 31 ביולי 2011

The Voice ישראל


 The Voiceישראל

תוכניות ריאליטי מצליחות ממציאות את עצמן מחדש מדי שנה. תכניות הטלוויזיה האהובות מתחילות לקבל גרסאות שונות ונוספות להן, כך שלאן שלא נפנה נוכל לקבל את "אותה הגברת בשינוי אדרת". התכנית הבאה להפתיע תהיה  The Voice ישראל. תכנית ריאליטי מסוג זה אנו כבר מכירים, מוקירים ומעריכים, כוכב נולד (מקבילתה של אמריקן איידול האמריקאית). The Voice ישראל הולידה עבורנו רעיון חדש מסוג זה – לכידת כישרונות חדשים של מוסיקה הישראלית. התכנית הצפויה לעלות בקרוב בשידורי הזכיינית רשת של ערוץ 2 -  The Voice ישראל.


מה צפוי בתכנית  The Voice ישראל?

תכנית הריאליטי החדשה the voice ישראל צפויה להפגיש אותנו עם זמרים וזמרות חדשים המעוניינים לפרוץ לתעשיית המוסיקה הישראלית. האודישנים למעשה הם אלו שיכריעו את גורלם של המתמודדים, אם כי בשיטה חדשנית למדיי. על מנת לבודד את כל המשתנים שעלולים לפגום באודישן, אלו יהיו אודישנים עיוורים, כאשר כל מה שיוכלו השופטים בתכנית  The Voice ישראל לשמוע – זהו הקול המזמר.

השופטים יוצבו על כסאות חכמים, כשגבם מופנה אל הבמה. הם יאזינו לקולו של הזמר ואם יאהבו – ילחצו על כפתור שיסובב את הכסא כלפי הבמה, ולהיחשף בפני המועמד/ת. פעולה זו למעשה מעבירה את המתמודד אל השלב הבא הכרוך בסדרת אימונים לקראת התחרות האמיתית מול המועמדים האחרים שעברו בהצלחה את האודישנים העיוורים.

שופטי The Voice  ישראל

צוות השופטים הם זמרים מוכרים מעולם המוסיקה הישראלית. מעבר להיותם שופטים בשלב האודישנים העיוורים של התכנית The Voice  ישראל, עליהם לאמן את המתמודדים אותם העבירו שלב. עבודתם הינה חשובה וגם תוכל להעלות יוקרתם ואת מעמדם כאמנים נחשבים באמצעות האימון האיכותי במסגרת The Voice  ישראל.

בפורמט המקורי צוות השופטים מנה סטארים בולטים באמריקה כמו כריסטינה אגילרה, אדם לווין, בלייק שלטון ועוד. בתכנית הקרובה של The Voice  ישראל אנו נבלה את הצפייה בתכנית מול המנטור – המאמן שלומי שבת ואמנים נוספים שעדיין לא פורסם שמם. על פי ההצלחה של התכנית מעבר לים, צפויה הפקה סוחפת שתהיה מהנה וממכרת גם בישראל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה