יום ראשון, 31 ביולי 2011

שולחנות מחשב



הדבר המרכזי בחדר העבודה שלכם הינו שולחן המחשב. שכן את רוב שעות העבודה אתם מבלים ליד המחשב. בבחירת שולחנות למחשב רצוי לבחור שולחן אשר יענה על כל הדרישות שלכם ויענה לכל הצרכים. סוד ההצלחה בעבודה הוא הנוחות והמפתח לנוחות טמון בשולחן המחשב.

שולחנות מחשב – היופי שבנוחות

אין שום חובה ששולחן המחשב יהיה ענק ויתפרס לאורך כל החדר. אינכם צריכים להרשים אף אחד. הדבר החשוב ביותר הוא שגודל השולחן יתאים לצורך, שלא יהיה קטן מידי  ועמוס מאוד ושלא יהיה גדול מידי ויקשה עליכם את הגישה לכל המגרות והמדפים להם אתם זקוקים בצורה נגישה ונוחה במיוחד. 



שולחנות מחשב צריכים להכיל את כל הפרטים הקטנים החשובים כגון: מגש למקלדת, שטח לעכבר, מדף נוח למחשב עצמו, יציאות חבויות מאחורי השולחן על מנת שתוכלו לחבר את כל החוטים החשמליים לשקע שבקיר מבלי לגרום לבלאגן בחוטים וכמובן מספיק מרחב שתוכלו להניח את הרגליים בנוחות מבלי להיתקל במדפים ובחפצים. כמו כן רצוי שיהיו לכם מגרות ומדפים שיאפשרו לכם מקומות אחסון נוחים.

העיצוב של שולחן המחשב חשוב לא פחות, במיוחד אם שולחן זה ממוקם בתוך משרד ואמור לשקף את פני המשרד. כיום, שולחנות מחשב פופולאריים הינם שולחנות פינתיים המאפשרים נוחות וחיסכון במקום וכמובן עיצוב חדשני ומודרני. רצוי לעצב את השולחן בצורה כזו שישלים את העיצוב הכללי במקום ושלא יבלוט כנטע זר בחלל החדר.

שולחנות מחשב


שולחנות מחשב – האיכות משתלמת

שולחנות מחשב למטרת ריהוט המשרד הם רהיט שלא קונים בתדירות גבוהה כל כך, לכן רצוי לרכוש שולחן העשוי מחומרים טובים  המשתלבים יפה בחלל החדר.לאוהבי העיצוב המודרני ניתן לרכוש שולחנות מחשב העשויים מחומרים כמו ניקל, או מתכת בשילובי זכוכית. לאוהבי העיצוב העתיק ניתן לרכוש שולחן מחשב מעץ מלא עם עיטורים וגימורים בסגנון של פעם. על מנת ליצור אוירה חמימה בחדר רצוי שהעץ יהיה בצבע טבעי, אך עם גימור פוליטורה למניעת שריטות וסדקים.

כדאי מאוד לשים לב שהשולחן יציב ויכול לעמוד תחת עומס של קלסרים וניירת רבה. לא רצוי להציב שולחן מחשב מול השמש, זה עלול לפגוע במסך המחשב וביעילות העבודה שלכם.


תגובה 1:

  1. אני שוקל כבר הרבה זמן איזה שולחן מחשב לקנות הבעיה שהמחשב אמור לעמוד בסלון ופה מתחילות הבעיות. לאישתי נכנס הג'וק של עיצוב פנים וכל מה שקשור לזה, לדעתה השולחן שצריך לעמוד בסלון הוא שולחן מעץ מלא שישלים את כל שאר רהיטי החדר. האם מבחינתך שולחן מעץ מלא נחשב כחומרים טובים לפחות בשביל שולחן מחשב ? אם כן אתה יכול להמליץ על מקום בו ניתן למצוא שולחנות אכותיים? מצאתי משהו שנראה סביר כמו כאן: http://www.housein-desk.co.il/#!-/zoom/c1atz/image2494 אבל אני עדיין לא סגור על עצמי. דרך אגב התמונה השניה שלך "שולחנות מחשב" לא נטענת.

    השבמחק