יום ראשון, 22 במאי 2011

ריהוט המשרד



רהיטים משרדיים הם הרהיטים אשר ממלאים את חלל המשרד ומשווים לו את המראה אשר מאפיין את הרושם שיוצר בכל אדם הנכנס אל המשרד. ריהוט המשרד, אם נעשה בצורה נכונה, יכול ליצור אווירה עבודה יוצאת דופן. כמו כן, ריהוט משרדי איכותי משפיע על אופי העבודה ועל ההספק של העובדים. חשוב לתת תשומת לב ראויה לכל פרט במהלך ריהוט המשרד על מנת לייצר את ההתאמה המושלמת והראויה.

מה חשוב לדעת בנושא ריהוט המשרד?

·         לפני הקנייה חשוב למדוד את חלל החדר ואת המקום הנתון לכל רהיט כדי שהרהיטים יתאימו באופן מדויק. רצוי לקחת בחשבון את גודל הפתחים והמעברים המובילים אל המשרד.



·         חשוב להקפיד על צבע נייטרלי ונעים לעין. לא כל צבע שנראה לנו יפה בתצוגה בחנות אכן יתאים לאופי המשרד, לאווירה השורה בו ולעיצוב שלו.

·         חשוב להתאים את הריהוט לקהל היעד. אם יפקדו את המשרד ילדים קטנים, יש לרכוש ריהוט נוח, מתאים במימדיו לילדים ומתנקה בקלות. ננהג ההפך כאשר הרהיט ישמש קהל יעד מבוגר יותר.

·         חשוב לקנות ריהוט משרדי איכותי בנחת וברוגע, לא לפעול מתוך דחף רגעי או מתוך לחץ של מבצע. הרבה פעמים קונים רהיטים במהירות ואחר כך  מצטערים על כך.

·         ריהוט המשרד צריך להיעשות עם ראייה לטווח ארוך, ולכן כדאי להקפיד על רהיטים עם עמידות לאורך זמן. קניית ריהוט היא השקעה כספית לא קטנה ולכן כדאי שהריהוט יישמר למשך תקופה ארוכה ובמקרה של תקלה או שבר יהיה למי לפנות לתיקון.

איך לחסוך בעלויות בעת רכישת ריהוט משרדי איכותי?

·         עלויות הריהוט הן לא קטנות כלל, לכן כדאי להשקיע בריהוט טוב ואיכותי אשר לרוב עולה הרבה כסף. אך תמיד ישנם דרכים לחסוך בעלויות.

·         מוטב לבקש הצעות מחיר - חשוב לקבל כמה הצעות מחיר ולהשוות ביניהן, לשים לב מה כוללות האותיות הקטנות.
·         עלויות ההובלה וההרכבה אינן כלולות במחיר העלות של הרהיט, חשוב לברר מהן העלויות ואם אפשר לחסוך בהם באמצעות הובלה והרכבה עצמית.

·         פרויקט ריהוט המשרד יכול להפוך זול בהרבה, אם קונים מתצוגה.

ריהוט המשרד
      כדאי לרכוש כמה שיותר ריהוט בקניה אחת מרוכזת וגדולה. הקנייה המרוכזת מקנה הנחה משמעותית יותר. לפעמים יש גם כן אפשרות של רכישת רהיט מתצוגה ואז העלות היא נמוכה יותר מהמחיר הנקוב.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה