יום ראשון, 15 במאי 2011

נומרולוגית


נומרולוגית

נומרולוגית היא אשת מקצוע העוסקת בתורת הנומרולוגיה, תורת המספרים.  העיסוק המרכזי של כל נומרולוגית הוא באבחון שמו של האדם ובמתן הדרכה והנחיות לחיים לפי האנרגיות והתדרים הטמונים בשמו של האדם.

נומרולוגית - על המקצוע ועל העזרה

אנשים רבים אשר מעוניינים לפתוח דף חדש בחייהם פונים אל נומרולוגית. הנומרולוגית תאבחן את שמם הקודם, תבדוק את האנרגיות הטמונות בו ובשעת הצורך תוכל להמליץ על החלפת השם.
נומרולוגית תוכל לעזור לנו בבחירת בן הזוג האידיאלי לחיינו. באמצעות בדיקת השמות של בני הזוג והחיבור בניהם, תוכל הנומרולוגית לדעת האם זוהי זוגיות איתנה ואם כדאי להשקיע מאמצים בבניית הקשר.




קריירה - נומרולוגית טובה תדע לכוון את המטופל אל התחום המתאים לו ביותר, התחום שבו הוא עשוי לפתח קריירה מצליחה. גם לאחר בחירת המקצוע בחיים תוכל הנומרולוגית לייעץ, לכוון את המטופל ולעזור לו בקבלת החלטות כמו החלפת מקום עבודה, בקשה להעלאה בדרגה ועוד.


מקום מגורים – תחום נוסף בעבודתה של הנומרולוגית הוא העזרה והייעוץ בבחירת מקום מגורים. הנומרולוגית תוכל לייעץ לכם האם מקום המגורים שבו אתם גרים הוא המקום המתאים לכם, האם כדאי לשנות את מקום המגורים ואם כן, לאן כדאי לעבור.

נומרולוגית ותיקה תוכל לאפיין את תכונות האופי שלכם. אבחון תכונות האופי מסייע בבחירת בן הזוג הנכון, בבחירת העיסוק המתאים ועוד.

נומרולוגית - לקוחות מספרים

ליויה רוזן היא נומרולוגית ידועה ומפורסמת בעיר. בקורות החיים של ליויה רשומים הרבה סיפורי הצלחה, אך אין ספק כי הסיפור הבא גורם לה להתרגשות, כל פעם מחדש. פנו אליי זוג חשוך ילדים, מספרת ליויה. דמעות עלו בעיניי כאשר שמעתי את סאגת הייסורים שהם עברו בשנים האחרונות, ייסורים גופניים וייסורים נפשיים.

לא האמנתי שיהיה בכוחי לעזור, אך החלטתי לבדוק את שמם הפרטי, את שם המשפחה ואת שמות ההורים. לאחר עיון ומחשבה ארוכה המלצתי לאישה לשנות את שמה. שינוי השם פתח את צינור השפע והביא אנרגיות ושמחת חיים לחיי בני הזוג. לא התפלאתי כאשר שמעתי, כעבור כמה חודשים, כי האישה בהיריון והם מצפים להולדת ילדם הראשון.

2 תגובות: