יום ראשון, 22 במאי 2011

טיול מאורגן למקסיקו וגואטמלה



אחד ממסלולי הטיולים המבוקשים ביותר הוא טיול מאורגן למקסיקו וגואטמלה. מדובר על מסע מרתק אל התרבויות הגדולות של אמריקה התיכונה שנעלמו מן העולם אך השאירו אחריהן שרידים רבים. תרבות המאיה המפורסמת היא אחת מהן אך ישנה גם תרבות האולמקים, האצטקים וכמובן הטיאוטיוואקנים.

כיום ניתן לראות במקסיקו את הצאצאים של התרבויות האלו, הם משמרים חלק גדול מהמנהגים של אבותיהם, שומרים על מסורת וחגיגות עתיקות יומין וזאת בשילוב עם המצרות שנכפתה עליהם כאשר המגלים הספרדים הגיעו למקום לפני שנים רבות.



למה דווקא טיול מאורגן למקסיקו וגואטמלה ?

יש הרבה מסלולי טיולים מאורגנים אליהם ניתן להצטרף את טיול מאורגן למקסיקו וגואטמלה אינו דומה לשום טיול אחר. מדובר על חוויה חד פעמית של נגישות לתרבויות אותן אנו יכולים אות בחיים האמיתיים רק בסרטי טבע, מדובר על תרבות אחרת, על אנשים שונים, נוף עוצר נשימה, שמיים כחולים וריחות אותם לא ניתן להריח במקום אחר.

טיול מאורגן למקסיקו וגואטמלה ייקח אתכם אלפי שנים אחורה, אל מקדשים ייחודיים, בתי בוץ וחיי טבע, הוא ילמד אתכם כיצד חיו לפני מאות שנים אנשים לצד תרבויות שכבר התפתחו והפכו למשגשגות, הטיול גם ילמד הרבה על הדרך אותה עברו אנשי התרבות הייחודיים הללו ועל המאבק שלהם לשמר את המעט נותר להם.

מהם המקומות המומלצים לביקור במסגרת טיול מאורגן למקסיקו וגואטמלה ?

מקסיקו סיטי היא עיר תוססת ומיוחדת במינה, היא משולבת בכל טיול מאורגן למקסיקו וגואטמלה. בעיר ניתן לבקר בארמון הנשיאות, בכיכר המרכזית, בפירמידות השמש והירח ובמוזיאונים רבים.

ערים נוספות בהן מומלץ לבקר בעת טיול מאורגן למקסיקו וגואטמלה הן הערים טוסקאלה וסן קרניבל, לאחר מכן ניתן להמשיך למעבר הגבול עם גואטמלה. בגואטמלה מומלץ ביותר לערוך ביקור במקום שנקרא צ'יצ'יקסטנאנגן בו יש שוק של אינדיאנים שמגיעים מכל האזור למכור דברי אומנות. 

טיול מאורגן למקסיקו וגואטמלה


רצוי לבקר בהרי הגעש באזור אגם אטיטלן ולבקר במקומות ייחודיים כגון אנטיגואה – בירתה הקולוניאלית העתיקה של גואטמלה ששוקמה מספר פעמים לאחר שנהרסה ברעידות אדמה חוזרות ונשנות לאורך השנים. מדובר על אחת הערים היפות באמריקה התיכונה והיא נבנתה בהשראת הרנסאנס, בעיר ניתן לערוך סיור מרתק שמספר על ייסוריי ישו בעת צליבתו, יש אילו תהלוכות של גברים ברחובות כשהם לבושים בגלימות סגולות ועילות חגיגית סביב המאורע.

מקום מיוחד נוסף בו מומלץ לבקר הוא צ'יצ'ן איצ'ה, זהו אתר המאיה הגדול ביותר ובו פירמידות וארמונות עם סביבה ירוקה וקסומה סביב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה